Kattenhok voor buiten

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenhok voor buiten

Bericht door Kattenbella »

Afbeelding
Zo ziet de binnenkant eruit

Afbeelding
Zo ziet het eruit als het deksel erop zit. het is een simpel dingetje, maar lekker warm. De man zit niet in de wind en regen.

Amber, dat hok van jullie is ook erg mooi.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Kattenhok voor buiten

Bericht door Cari »

Simpel, maar hartstikke mooi!

Sinds wanneer testen asiel op kattenaids?? Ik weet dat Zwerkat in Nood het doet. Wij ( Wijze Weeskitten) doen het alleen als we een vermoeden hebben. Zou het wel een goede zaak vinden, overigens. Aan de andere kant ben ik dan weer wel bang dat veel katten daardoor onplaatsbaar worden, terwijl aidskatten die gecastreerd en sociaal zijn, eigenlijk prima kunnen samenleven met andere katten.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenhok voor buiten

Bericht door Kattenbella »

Ben ik ook met je eens. Ze zouden eventueel ook geplaatst kunnen worden in een aidsopvang voor katten.
Volgens mij loopt het los als het dier gecastreerd is en inderdaad geen vechter is. Na de castratie zal de vechtlust ook afnemen,
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie