Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Bericht door Cari »

Wat een geweldig nieuws :grin: ! Maar ik ben wel heel nieuwsgierig wat Pimmetje nou (gehad) heeft...
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
rile
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 22:45

Re: Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Bericht door rile »

Nou het gaat echt goed met pimmetje je ziet haar zienderogen beter worden,ze wil weer heel graag eten en ze loopt weer rond .
ze reageert heel goed op de medicijnen ..We zijn dan ook opgelucht en blij want zo,n lieve aanhankelijke poes wil je nog niet missen.
Het is een allemans vriendje is niet graag alleen en ligt het liefst bij het vrouwtje op schoot en wil overal bijzijn.Dus hopelijk kunnen we nog lang van haar genieten.( het is volgens de d.a een virus aan haar lever)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Bericht door Adriana »

t gaat de goeie kant op met jullie Pimmetje en ik hoop dat het met de lever helemaal goed komt.
als dat niet zo is, dan moet je hier even via de zoekindex zoeken of een vraag posten.

:enaughty: en voortaan niet zo lang meer wachten hè? :smile: beloofd?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
rile
Kitten
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 22:45

Re: Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Bericht door rile »

Ik snap erniets meer van . het is nu bijna 3 weken geleden dat pimmetje nadat ze de medicijnen gekregen heeft niet meer overgegeven heeft en het leek helemaal goed te gaan. Maar en dat vind ik het aparte ervan heeft ze voor de 3de keer alleen op donderdag overgegeven en dat is de enige dag dat ze de gehele dag alleen is tot s'avonds toe,maar dat is al jaren zo en daar is ze toch echt wel aan gewend.Ze eet normaal en gedraagt zich ook niet echt ziek.Pimmetje is nu 11 jaar .Wel vind ik wat ze dan overgeeft (heel bruin en dun)niet normaal .Ik wacht het nog even af en ga dan toch maar weer terug naar de d.a.
Nyncke
Tijger
Tijger
Berichten: 1284
Lid geworden op: 25 sep 2008 09:29
Contacteer:

Re: Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Bericht door Nyncke »

Kun je nog nagaan of je toevallig die dagen iets anders hebt gedaan of gegeven, krijgt ze misschien iets om de tijd te doden? Anders lijkt het erop dat die donderdag dan iets is van aandacht vragen.
Als je denkt dat het aandacht vragen is, zou ik even aankijken en anders iets met alternatieve methodes doen om haar weer in goede banen te krijgen.
puck0906
Poema
Poema
Berichten: 357
Lid geworden op: 28 jul 2009 10:25
Locatie: Utrecht

Re: Onze blauwe brit geeft alleen maar over en vermagert sterk

Bericht door puck0906 »

Mijn Snowy spuugde ook lange tijd en omdat ze zo verhaarde dacht ik aan haarballen maar dit bleek een tumor te zijn waar ik pas achter kwam na een echo. Ik wil jullie zeker niet bang maken maar ik zou zeker nu een echo nemen zodat je dit soort dingen kan uitsluiten......
Plaats reactie