Kat in bed

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Kat in bed

Bericht door Leonie89 »

nee hoor, zoiets kan weken duren voor het kwartje valt.. :roll:
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Kat in bed

Bericht door Camoth »

Klopt, dat is niet in 1 nachtje aan te leren. Met Bindi ben ik nu al bijna twee weken bezig het bijten in bed af te leren. Het wordt al stukken minder overigens, het werkt wel, maar het is niet zomaar over ;) Geduld is een schone zaak hier vrees ik.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5487
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat in bed

Bericht door nellebel »

ons nelleke lag ook altijd bij ons in bed. In de winter onder de dekens, in de zomer er boven op. En dan heel dicht tegen ons aan. wij lagen dus lepeltje,. lepeltje, lepeltje. En las wij draaiden, dan liep zij om, en ging aan de andere kant liggen. Ze wilde wel altijd vooraan liggen.
s'morgens als wij opstonden, bleef ze nog even liggen, en vaak moesten we haar ook gewoon wakker maken. van ons drieen (mijn man, nel en ik) was zij toch wel de grootste slaapkous.
Ze is helaas overleden vrijdag. Onze nieuwe spruit is veel actiever. Die durf ik nog niet s'nachts bij me te laten. Die is zo druk, dat als ze eindelijk slaapt bij elke beweging weer wakker schiet en het bespringen en kopjes geven weer opnieuw begint.
gr Wen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie