[=TERUG] Jimmy nu vermist wanhopig

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Jimmy nu vermist wanhopig

Bericht door Uumie »

Wat ontzettend fijn dat hij weer terug is! :edance: En een traantje laten mag best. ;)
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Re: Jimmy nu vermist wanhopig

Bericht door Cari »

Gelukkig is ie er weer :edance: !
En binnen houden....ik zou het sneu vinden. Juist die katten die langer van huis zijn, maak je er niet gelukkig mee.
"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Jimmy nu vermist wanhopig

Bericht door lievelijn »

ik zou lekker de tuin afzetten sandra ;-) kunnen ze lekker buitenspelen maar niet weg!
want dit is niet goed voor jullie gezondheid, maar de katten altijd binnen voor hun niet fijn denk ik!
ik <3 Vlinder
Gebruikersavatar
Jatiti
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 jun 2009 12:35
Locatie: Zeeland

Re: Jimmy nu vermist wanhopig

Bericht door Jatiti »

Wat fijn dat hij weer terug is, ik kan me voorstellen dat het even emotioneel was.

groetjes,
Marianne
Gebruikersavatar
Muizenis
Poema
Poema
Berichten: 308
Lid geworden op: 23 jun 2008 01:25
Locatie: Utrecht

Re: Jimmy nu vermist wanhopig

Bericht door Muizenis »

Heerlijk dat je manneke er weer is :edance: Onzekerheid over het wel en wee van je vermiste dier is tergend en zenuwslopend. Mijn Pebble is ook terug en dat is al een enorme geruststelling... dat ze nu in de kreukels ligt maakt die opluchting niet minder! Ik wéét nu waar ze is en dat ze door vakkubdige handen heel erg goed verzorgd wordt! Hoe naar het op dit moment ook is... Dit is beter dan drie nachten buiten lopen en niets vinden of horen.... Ze leeft en ze is terecht! En ik heb woensdag ook heel wat traantjes van blijdschap gelaten ;-) Geef 'm maar een dikke knuffel!

Groetties!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
Gesloten