Ik zou het zo voor je doen, ik heb er alleen echt geen plek voor. 3 katten en een hond is al aan de krappe kant in een appartement.
Heb je al een oproepje op Marktplaats gezet?
Veel succes in ieder geval! En ik snap heel goed dat je je lieverds niet kwijt wil. Er zal vast wel iemand zijn die zich over je katjes wilt ontfermen.
Ik heb zelf ook in zo'n soort situatie gezeten en toen konden mijn katten gelukkig bij een vriendin ondergebracht worden. Ik ben haar voor eeuwig dankbaar, ik kan nog steeds van mijn lieverds genieten!
Met spoed tijdelijk tehuis voor 3 poezen gezocht
- Kattenbella
- Tijger
Voor mij ook pfeeeuwww!
Ik kan het echt niet meer, hier zijn al 38 katten in huis en een paar buitenkatten die ik verzorg. Nee zeggen is soms een probleem, maar het moet echt
Laat je weten hoe het verder met je gaat en hoe het met je katten gaat?
Heel veel sterkte met alles.
Ik kan het echt niet meer, hier zijn al 38 katten in huis en een paar buitenkatten die ik verzorg. Nee zeggen is soms een probleem, maar het moet echt

Laat je weten hoe het verder met je gaat en hoe het met je katten gaat?
Heel veel sterkte met alles.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
-
- Huiskat
De tip om te adverteren op marktplaats zou ik zeker niet volgen....
Daar kan van alles op af komen.
Ik ken uit de hondenwereld ook iemand die op deze manier de hond gewoon is kwijtgeraakt.
Je denkt wellicht dat bij een partikulier de beste optie is, maar dan geef je je dieren aan een vreemde mee.
Hoe hoog de nood ook is, ik zou dan toch liever voor dat pension gaan......Weet je zeker dat ze ze ook weer op kunt halen.
Belangrijk is wel dat ze lekker bij elkaar kunnen blijven!
Veel succes.....
Daar kan van alles op af komen.
Ik ken uit de hondenwereld ook iemand die op deze manier de hond gewoon is kwijtgeraakt.
Je denkt wellicht dat bij een partikulier de beste optie is, maar dan geef je je dieren aan een vreemde mee.
Hoe hoog de nood ook is, ik zou dan toch liever voor dat pension gaan......Weet je zeker dat ze ze ook weer op kunt halen.
Belangrijk is wel dat ze lekker bij elkaar kunnen blijven!
Veel succes.....