Kat die je volgt

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Dûna

Bericht door Dûna »

Dat herken ik ook. Mijn kat Spetter, loopt ons altijd achterna. Als me vriend en ik bv een blokje omgaan loopt ie gezellig mee. Maar hij loopt niet alleen ons achterna, een paar flatjes verderop wonen twee vriendinnen van ons en als zij dan langs zijn geweest en ze lopen naar huis, dan loopt hij hun ook achterna. Maar tis wel lief hoor. Ook als we thuiskomen, is heel erg blij, hij komt ons dan tegemoet lopen en mauwt aan een stuk door.
:wink: Af en toe is het erg leuk, maar t kan ook vervelend zijn, als we bv met de bus weg gaan. Dan steken we altijd een drukke weg over en hij wil dat dan ook doen. :roll:
Anonymous

Bericht door Anonymous »

Bij ons kan je met moeite de auto wassen of Mie staat daar al.
Eerst kruipt ze onder de auto en dan ligt ze haar midden op straat te wassen :???: .
Dus sindsdien sluiten we haar binnen op tot de auto gewassen is.
Vroeger volgde ze ons altijd tot bij mijn grootmoeder. Dat is gewoon de straat over, een paar meter stappen en je bent er. Maar we moesten wel opletten als ze OP de straat liep, dat er geen auto af kwam.
En nu, sinds die hersenbloeding, doet ze dat niet meer samen met ons op stap gaan. Maar je helpen de auto afwassen zal ze nooit afleren :wink:

Gr Nathalie
Gast

Bericht door Gast »

Ik heb dat ook, zijn mijn baasjes op hun kamer,en ik lig lekker te pitten op de kast, dan hoor ik mijn baasje in de kamer en dan moet ik daar altijd naar toe.. ik ga dan voor de deur liggen rollen en lekker 'prrr-en', het lukt me altijd om zijn aand8 te trekken..
Gebruikersavatar
Alix
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 aug 2003 13:52
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Alix »

Hallo,

Gina heeft ook zo haar buien. Soms is het echt net of je stroop aan je kont hebt. Naar de WC, gina er achteraan, op balkon zitten, en daar is ze weer:)
Het is eigenlijk alleen maar gezellig zo.
Biskit doet dit vooral buiten, als we naar de winkel lopen dan moeten we echt zorgen dat hij niet mee loopt anders krijgen we binnen de kortste keren weer telefoon van de drogist dat er een rode kater op de toonbank zit en dat die van ons schijnt te zijn;)

Groetjes Alix
me myself and my cats...
Gebruikersavatar
Petra5
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jan 2003 12:42
Locatie: Beets (Nh)

Bericht door Petra5 »

Dat is wel heel apart, je kat bij de drogist op de toonbank hahah, mijn kat loopt wel stukken mee maar als er dan iemand aankomt of als ie een raars geluid hoort kan ie ineens weer heel hard naar zijn eigen veilige tuintje terugrennen.

Groetjes Petra
Gebruikersavatar
Alix
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 aug 2003 13:52
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Alix »

:) moet wel zeggen dat de drogist maar 2 straten verder is en het is echt zo'n buurtwinkeltje waar de deur altijd open staat.
Ondertussen kennen ze hem al en halen hem altijd aan als hij voorbij loopt.
Biskit is een echte tuin tijger en is gek op alles wat beweegt, vooral honden, en is dus echt nergens bang voor.

Groetjes Alix
me myself and my cats...
mizzb

Brengen en halen

Bericht door mizzb »

Foetsie, de kat van mn ouders bracht me vroeger toen ik nog op school zat elke dag naar de bushalte en zat me 's middags ook weer op te wachten. Iedere keer luid miauwend bij zowel afscheid als begroeting. Verontwaardigd ook, als ik laat was. Het was waar entertainment voor het dorp waar ik vandaan kom. En ik vond het altijd zo schattig......
Chanou
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jul 2003 18:45
Locatie: zuidholland

Bericht door Chanou »

Shinji doet het ook sinds een maand ongeveer. Ik vind het ook wel leuk, alleen van de week gingen we met de auto weg en toen kwam ie ook aanlopen en zat ie zo te kijken van waar gaan jullie nu weer heen.

Chanou mag nog niet naar buiten, maar die doet het binnen ook wel, als ik ff naar boven ga, zit ie er ook gelijk. Lief hoor!
Gebruikersavatar
Het sprankelende bosbesje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 feb 2003 16:55
Locatie: Driebergen

Bericht door Het sprankelende bosbesje »

Kwint doet 't echt onophoudelijk. Het is zo lief :grin: Als ik naar beneden ga, gaat zij naar beneden, als ik naar boven ga, trip trip zij ook. Samen ijsberen kan ook. Alleen wil ze soms naar buiten. Dan wil ze even alleen zijn denk ik :-P

Salu,

Paul
"Wat is jouw beroeping?", vroeg ze zachtjes, om de rest niet te storen.
Gebruikersavatar
claudia
Panter
Panter
Berichten: 452
Lid geworden op: 05 jul 2004 13:20
Locatie: Oldenzaal

Bericht door claudia »

O, het is bij ons al niet anders. Als ik naar boven ga, gaan B&B naar boven. Als ik dan bijv. op de badkamer ben, blijven ze op de overloop wachten tot ik eruit kom. Ze willen overal mee naartoe. Best wel grappig eigenlijk!
Gebruikersavatar
mickey2602
Huiskat
Huiskat
Berichten: 27
Lid geworden op: 17 mar 2005 17:31
Locatie: Dinxperlo

Bericht door mickey2602 »

Oww dat ken ik ook van mijn katertje,als ik me bijv ga douchen wacht meneer op de gang tot ik klaar ben.Vaak iedere stap van me volgen totdat ik telang wegblijf en dan komt ie wel even kijken waar ik blijf haha.Ik vind het wel lief,is denk ik wel een teken dat de kat echt 100% van je houdt.

Groetjes Mickey en een katteknuffel van Poetie
Gebruikersavatar
alma
Lynx
Lynx
Berichten: 125
Lid geworden op: 01 dec 2004 21:14
Locatie: Heerlen

Bericht door alma »

Ik denk niet dat het iets uitmaakt of het een kater of poes is.
Cosmo een kater en Pearley
een poes volgen me alletwee. Als ik naar boven ga ,naar de badkamer dan zitten die twee al voor de deur.Hele rituelen. :smile: Ook als het
tijd is om naar bed te gaan.
De anderen doen dat minder.Schooien vinden ze allemaal wel leuk.
Vooral een likje roomboter, of als ze vis ruiken.
Alma
De poezen,Ashley,Shanna,Pearley,Zenith,
Cosmo en Griffin en Landseer E.C.T. Caya
Gebruikersavatar
Princess
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 12 mei 2004 21:09
Locatie: Groesbeek

Bericht door Princess »

Moor!

Waar ik ben daar is hij ook. ongeacht of dat nou WC is, badkamer.....overal!
And when you reach the scene of crime Moor & Joey are not there...!
Gebruikersavatar
dustyfan
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 sep 2004 20:11
Locatie: Tilburg

Bericht door dustyfan »

Minoes (10 maanden) volgt ons niet alleen op de voet, ze apporteert ook nog. En dan het liefst met een vieze plakkerige kauwbal die ze onder een kast gevonden heeft, maar een plastic knikker volstaat ook. En dan het liefst van de trap af. Dan stort ze zich achter het balletje aan naar beneden, om een paar minuten later weer terug te komen en dan legt ze het balletje naast je voeten en miauw heel trots. Vervolgens verwacht ze dat je het balletje opnieuw van de trap gooit en het ritueel herhaalt zich...
Personeel van Keesje, Minoes en... Hoe zal ze gaan heten?
Gebruikersavatar
freija
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 14 apr 2004 15:23
Locatie: lokeren
Contacteer:

Bericht door freija »

Pitou volgt me ook, maar enkel als ik uit de kamer wegga. Als ze me niet meer zit komt ze aangerend en dan blijft ze me maar volgen, ze zou me zo eens kunnen kwijtraken. 's Morgens volgt ze me, tot ik m'n schoenen aandoe, dan weet ze dat ik naar de voordeur ga en daar mag zij niet komen, dus blijft ze gewoon binnen.

Oh ja, apporteren is ook een favoriete bezigheid, en owee als je't zelf moe wordt, zij bepaalt wanneer het spelletje stopt! (Gelukkig is dit als het balletje kwijt is, dus we kunnen af en toe wel eens trichen)

Freija
How come people with a lot of money but no cats are still called rich?
Gesloten