Hoe veranderde jullie poes in gedrag na sterilisatie?
Lady is een enorme vreetzak geworden na haar sterilisatie.
Ze probeert zelfs de snoepjes van Lana af te pakken. Dan slaat ze
net zo lang op haar koppie tot ze los laat. Best sneu om te zien.
Ze begint ook een behoorlijke dikke kont te krijgen, dus we moeten
een beetje opletten nu.
Ze probeert zelfs de snoepjes van Lana af te pakken. Dan slaat ze
net zo lang op haar koppie tot ze los laat. Best sneu om te zien.
Ze begint ook een behoorlijke dikke kont te krijgen, dus we moeten
een beetje opletten nu.
Groetjes,
Ilona
En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra
Ilona
En een dikke knuf van Lady, Lana, Rosie en Kyra

Ik heb dat idee niet gehad bij Pasha vroeger. Ze was toen al een jaartje gesterilliseerd en was nog een vrij fijn poesje. Maar is misschien ook afhankelijk van poes tot poes? Pasha kon ook altijd goed eten en werd niet echt dik. Ze was ook een vrij klein poesje vond ik.
Mexx moet binnen een paar maanden pas gecastreerd worden, zal eens op letten hoe het bij hem gaat zijn
.
Mexx moet binnen een paar maanden pas gecastreerd worden, zal eens op letten hoe het bij hem gaat zijn

Groetjes Angie 
Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.

Piekeren neemt zorgen voor morgen niet weg, het neemt alleen je krachten weg v vandaag.
Krols gedrag ver na sterilisatie
Onze Blissy is in april vorig jaar, na haar eerste krolsheid, gesteriliseerd.
Zij is van nature een poes die je niet hoort mauwen, maar tijdens haar eerste krolsheid ging ze wel flink tekeer en was ze zeer aanhankelijk, iets wat ze normaal gesproken ook niet is.
Sinds eergister vertoont ze dit gedrag weer. Ruim een half jaar na de sterilisatie
. Ze buldert de hele tent bij elkaar en kronkelt alle kanten op
.
Natuurlijk is het onmogelijk dat ze krols is, maar ik vraag me toch ernstig af wat dit is.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt???
Zij is van nature een poes die je niet hoort mauwen, maar tijdens haar eerste krolsheid ging ze wel flink tekeer en was ze zeer aanhankelijk, iets wat ze normaal gesproken ook niet is.
Sinds eergister vertoont ze dit gedrag weer. Ruim een half jaar na de sterilisatie

Natuurlijk is het onmogelijk dat ze krols is, maar ik vraag me toch ernstig af wat dit is.
Heeft iemand dit ooit meegemaakt???
Daantje en B-kwintet 
'Geweld eindigt waar respect begint'

'Geweld eindigt waar respect begint'
Ik heb het alleen in lichte mate met Missy meegemaakt Daan.
En dan echt alleen met het lengen van de dagen dat ze zich wat krols gedroeg.
Mischien heeft ze toch nog wel last van dr hormoontjes
Het is in principe nog maar kort geleden dat ze geholpen is.
Redney gedraagt zich ook 'krols' tegen de lente aan hoor, eigenlijk nog erger als Missy, loopt raar mauwend rond te paraderen. En hij is gecastreerd!
Dus ik denk dat het wel normaal is hoor
En dan echt alleen met het lengen van de dagen dat ze zich wat krols gedroeg.
Mischien heeft ze toch nog wel last van dr hormoontjes

Redney gedraagt zich ook 'krols' tegen de lente aan hoor, eigenlijk nog erger als Missy, loopt raar mauwend rond te paraderen. En hij is gecastreerd!
Dus ik denk dat het wel normaal is hoor

The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Ja, dat vraag ik me dan ook af. Belle zit 's avonds als wij in bed liggen regelmatig achter Bindi aan en maakt daar dan hele rare geluidjes bij. En dat terwijl hij al meer dan een jaar geleden is geholpen.sandy schreef:Hm dan vraag ik me af hoe dat zit met katers?![]()
Want Redney word vooral tegen de lente aan soms erg vervelend