hahaha nou ik heb m toen gewonnen bij een of andere aktie maar bij mij moeten ze er niets van weten.
dus als iemand m nog wil stuur maar een pb tje ik heb er niks aan
gtzzz patricia
De Wiskas kattenmand,gaat jullie kat er in?
hi patricia,
nogmaals bedankt voor de mooi bak, ze waren eerst aan het snuffelen en vonden het maar niks maar na een uurtje lag de kat er al heerlijk in te knorren dus het zal wel goed komen hier.....
je hebt trouwens hele lieve katten, ik hoop dat ze de snoepjes lekker vinden......
groetjes monique
nogmaals bedankt voor de mooi bak, ze waren eerst aan het snuffelen en vonden het maar niks maar na een uurtje lag de kat er al heerlijk in te knorren dus het zal wel goed komen hier.....
je hebt trouwens hele lieve katten, ik hoop dat ze de snoepjes lekker vinden......

groetjes monique
heeft een super lieve poes MINOUSCH en onze kleine TIJGERTJE werd 6maanden en rust nu zacht, en onze nieuwe aanwinst NOESKA onze kleine deugniet
- Kattenbella
- Tijger
Daar zouden mijn katten dus helemaal voor gaan. Dat is lekker overdekt. Het zijn soms holenbeesten.
Hier vallen alle katten in de wijde omgeving trouwens massaal op de aanbiedingsmandjes van het Kruidvat.
Hier vallen alle katten in de wijde omgeving trouwens massaal op de aanbiedingsmandjes van het Kruidvat.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"