[quote="Lotte"]Het kan ook gewoon zijn dat hij van het autorijden misselijk was, dat worden wel meer dieren.
Hoi,
Oei, ik hoop niet dat bij elk dierenarts bezoek er gespuugd gaat worden in de auto

Maar ja, ze hadden net gegeten toen we ze gingen halen dus 't zal daar aan liggen. Maar het blijft wel dat ze die brokjes gewoon inslikten en ik vond dat niet fijn.
Het zijn echt geen kieskeurige katten, prachtig, die Iams gaat er goed in. Ik meng het door elkaar en ze eten van alles evenveel. Ik zie toch niet te veel brokjes van het ene merk blijven liggen
Die mensen zeiden: ze hebben ook al van Carrefour en Colruyt gegeten hoor. Maar ik had gewoon gevraagd om er geen kieskeurige katten van te maken, daarmee bedoel ik: mijn beste vriendin haar kat eet enkel Sheba, 4 potjes per dag en zij zegt dat dat wel erg duur wordt. Ik wil gewoon mengen met premium merken. Alhoewel ik niet weet of Wiskas daartoe behoort? Mijn mening blijft: zelf eet je ook kwaliteit en mijn dieren zijn mijn familie, dus die krijgen ook kwaliteit. Mijn fretten eten Iams met Totally Ferret. Dat is het beste en ook het duurste maar zo gaan de fretten langer mee
Groetjes Kelly en de twee incognito's

PS: Ik zou eigenlijk eens verder moeten gaan met mijn werk