^ Ja de kliniek waar hij geopereerd was vertelde mij dat hij de clomicalm zeker nog máánden moest nemen, omdat hij dus die spastische blaas heeft. Daar was ik toen al geen voorstander van en ik was er dan ook al vrij snel mee gestopt. Echter nu met die blaasontsteking en de pijn die hij daarbij heeft, was ik er toch maar weer mee begonnen..en nu is inderdaad zij eetlust wel helemaal weg.. ik weet dus alleen niet of dat daardoor komt, of dat het komt omdat hij gewoon echt niet fit is...
De andere pillen (Dridase) krijg ik met geen mogelijkheid naar binnen... ik heb ze gehalveerd en in vlees verstopt, dat werkte niet. vanmorgen vergruisd en toen in hele kleine doseringen in vlees verstopt... hij eet gewoon niet. Bakje brokjes ernaast gezet, hij kijkt er alleen maar naar.
Ik denk dat ik gewoon even de AB en de pijnstiller aanhoudt, en eerst wacht tot zijn eetlust terugkomt, daarna ga ik wel verder met de Dridase, anders ben ik bang dat ie het eten simpelweg gaat zien als iets naars en vies

Maandag kan ik Cystease ophalen, eens kijken hoe dat is qua smaak en of dat werkt..
Ik word hier behoorlijk wanhopig van
@ MarjanR nee ik heb nog niet gebeld. Ik heb Mystic lekker naast me laten slapen vannacht, hij heeft alleen niet echt geslapen. hij lag wel lekker naast me, maar hij blééf maar naar Isis staren. Later is hij opgestaan en is hij naar de woonkamer gegaan, heeft een plasje gedaan (ik ben even gaan kijken, er komt wel wat uit, meer druppels dan toen hij verstopt zat, maar toch is het geen echte plas) en daarna is hij op de bank gaan liggen en gaan slapen.
Ik hou het dit weekend in de gaten en anders neem ik hem maandag gewoon mee wanneer ik de medicijnen ga ophalen. Sowieso moet zijn urine dan weer bekeken worden.
En o ja, de DA raadde mij aan zijn plekje in te smeren met vaseline, omdat dat was opgezet en geïrriteerd was door het vele likken. Maar als Mystic dit oplikt, is dat niet slecht voor hem dan? Vaseline mag dan wel 'natuurlijk' zijn, maar lijkt me toch niet dat ie dat echt mag oplikken...anders moet ie dus de kraag weer om