Speedy weer ziek

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Speedy weer ziek

Bericht door Ilone »

Nou, dat ga ik dan toch maar eens doen. Inderdaad, versnipperen door het eten, anders verorberd hij denk ik echt de hele plant.

En vrijdag toch echt eens naar de islamitische slager.....heb ik nog steeds niet gedaan :eshifty:
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
jojo
Poema
Poema
Berichten: 334
Lid geworden op: 19 jun 2010 16:27
Locatie: Amersfoort

Re: Speedy weer ziek

Bericht door jojo »

Jawel, personeeltje van Guus meldt zich even :edance:

Doen zo'n tarweveldje. Zo'n pak tarwekorrels kost weinig, je zaait wat in en met een kleine week heb je een mooi veldje wat ze af kunnen grazen. Of je knipt zelf zodat ze niet in één dag de hele pol om zeep helpen. Hier eten vooral Guus en Daisy ervan en sindsdien vind ik nagenoeg geen uitgebraakte haarballen meer (gaat via de achterkant nu) en ik vind de vitaliteit een stuk beter van ze. Hier in huis grazen ze naar behoefte, bij Guus is dat standaard na een kattenbakgang en Daisy drentelt er na een dutje geregeld naartoe. Ook merk ik verschil wanneer ik te laat ben met een nieuw veldje en ze dus even niet hebben, duidelijk genoeg voor mij om te weten dat er stofjes in zitten waar ze echt behoefte aan hebben en dat het niet iets is wat ze gewoon leuk vinden want dat gedrag is anders. Het is dat ze niet weten wat staken is maar ik denk dat ze het zouden doen als ik eens geen gras heb staan voor ze :lol:
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Speedy weer ziek

Bericht door Ilone »

Ja, ik ga morgen even naar de winkel.
Moet wel even zoeken waar we hier een eko winkel hebben ;)
Maar ik dacht altijd helemaal verkeerd joh! Ik dacht van, die vindt het zó lekker dat hij alles opeet!
Maar niet natuurlijk *stom* Hij eet ook veel van de planten hier.
Ben benieuwd! Waarschijnlijk helpt hem dat dan dus ook met poepen!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie