hey allen,
Ik heb een beetje maf probleempje. Coco, mijn bijna 6 maand oude kater poept sinds een tijdje met enige regelmaat (zucht) in de wasbak

. Hij heeft het ook een keer bij de ouders van mn vriend in de (lege
ja.. ik denk ik zet het er maar ff bij 
) badkuip gedaan en.... in de dekenhangmat van de slaapbank. (wat erg vervelend was omdat we de hele bank

uit elkaar moest schroeven om dat ding eraf te halen .. kreun..

)
Eerst dacht ik dat hij de kattebak gewoon snel te vies vond, maar hij doet het ook als de kattebak schoon is. Nu denk ik dat hij simpelweg vergeet waar de bak staat.. hij is niet bijster intelligent namelijk. (wat natuurlijk ERRUG SCHATTIG is, zolang het niet resulteert in drollen in mijn (meestal

) schone badkamer )
Nog een suf detail is dat hij zelf ook altijd onder zn eigen poep zit als hij het in de wasbak heeft gedaan aangezien deze niet bepaald enorm is. Ondertussen is meneer al zeker 10 keer (!!!) onder de douche geweest

en ik kan melden dat dat zowel voor hem als voor mij niet echt een 'walk in the park' was... (een kat in het nat..

) Overigens bewijst ook dit weer dat hij niet zo snugger is.. welke kat zou het nou riskeren onder de douche te moeten??
Voor dat hij gaat poepen maakt hij van die graafbewegingen. dus als ik hem dat nu zie doen dan sleep ik hem onmiddelijk naar zn bak, die hij dan meestal ook gebruikt.
Heeft iemand misschien verdere tips over hoe ik hem dit kan afleren?
alvast bedankt!!