Kat(er) gezocht

Voor zoeken/(her)plaatsen van katten en voor het aanbieden van 2e hands spullen. Alleen voor particulieren, niet voor catteries/fokkers en andere commerciële doeleinden anders dan De Kattensite-aanbiedingen.
Plaats reactie
Anne_Milo
Poema
Poema

Kat(er) gezocht

Bericht door Anne_Milo »

FORMULIER KAT GEZOCHT

- Jouw (forum)naam: Anne_Milo
- Je leeftijd: 38
- Je woonplaats: Gelderland, hou de specifieke plek even prive maar bij serieuze interesse wil ik die best delen.
- Je e-mailadres (wordt bij bericht vermeld): zie bovenstaand, ik hou dit liever even prive.

---------------------

Bij voorkeur: Siberische kater

- Leeftijd (graag toelichten): 2-6 jaar, met een voorkeur voor 3-5 jaar
- Geslacht: mannelijk
- Vachtkleur: onbelangrijk
- Vachtlengte: (half)lang, zie raskeuze
- Karakter: aanhankelijk, sociaal

- Kan bij andere katten: ja
- Kan bij honden: nvt
- Kan bij kinderen: nvt
- Kan in een flat: nvt
- Kan in een tuin: we hebben een afgezet catio aan het huis om de kat(ten) veilig naar buiten te laten

- Overige opmerkingen:
Mijn vrouw en ik zijn op zoek naar een herplaatsing Siberische kater tussen de 2-6 jaar oud, als maatje voor onze Noorse Boskat dame (gesteriliseerd) na het overlijden van onze Noorse Boskat kater.

Wij wonen in Gelderland in een eengezinswoning met aan het huis een afgezette catio zodat de katten altijd veilig buiten kunnen spelen indien zij dit willen. Ook werken wij 75% van de tijd thuis en zijn onze kantoordagen afwisselend, waardoor er altijd iemand thuis is. Wij hebben geen kinderen. Tijdens onze vakantie komen mijn schoonouders in huis om voor de katten te zorgen.
Lyna (12-10-2011)

Milo* (2013-2025)
Noodle* (2012-2015)
Faith* (2010-2013)
Odie* (1986-2005)
Plaats reactie