Heel veel sterkte met het verlies van Milo
Galgang gruis?
Re: Galgang gruis?
Wat een verdrietige update 
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Gecondeleerd met het verlies van Milo. Wat heb je veel gegeven voor hem.
Sinds zomer 2023 heb ik weer twee katten uit het asiel. Roa en Robin. Ze zijn binnenkatten (flat) maar ik wandel vaak met ze buiten aan de lijn.
- castratenkoor
- Tijger

- Contacteer:
Gecondoleerd - sterkte!
Bijzonder dat glas....
Bijzonder dat glas....
5koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaksTeun**
Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaksTeun**
Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Heel veel sterkte met het verlies van Milo. Jullie hebben alles voor hem gedaan. Helaas was hij niet te helpen. Hij heeft nu geen pijn meer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie

Hij was niet gewoon een kat. Hij was m'n allerbeste vriendje. Lieve Milo, ik mis jou zo. Wij missen jou zo.
13-03-2013 - 27-12-2025
Ooit komt er een herdenkingstopic maar ik word misselijk als ik daar nu aan denk.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Een herdenkings topic maak je alleen aan op het moment dat het voor jou goed voelt.
Is Lyna nu ook erg onwennig of valt dat mee?
Is Lyna nu ook erg onwennig of valt dat mee?
Lyna is heel anders dan anders. Normaal is ze echt M.'s persoon (partner), maar ze heeft vandaag ineens bij mij op schoot gezeten. Dat heeft ze in al die jaren nog nooit gedaan... Letterlijk nooit, ik ben de persoon die ze tolereert bij haar mens. Dus dat is bizar. En ze heeft die nieuwe toren (die ik voor de kerst had gekocht, van design by lotte) al sinds kerstavond genegeerd terwijl Milo er wel tegen aan het meppen was. Dat is ze ook ineens even gaan doen. Zo bizar.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Knuff, een kattenvriendje verliezen is niet leuk, ik weet het.
Droppie (3/2023) Mieppie (3/2023 2/2025 sk) Witje (4/2025) Tijgetje (4/2025)
Ze voelt je verdriet waarschijnlijk en wil je troosten. Ja katten zijn niet zomaar katten maar gezinsleden maatjes echte vrienden waar je alles mee deelt. En helaas kan ik je niet zeggen dat dit overgaat want dat gaat het niet. Het wordt draaglijker maar pijn blijft het doen. Ik praat nog regelmatig met Guusje en Gijs over hun overleden voorgangers. Ik noem ze hun oom en tantes. We kijken dan samen naar hun foto’s en pinken een traantje weg. Heel veel sterkte nogmaals met het verlies van je allerliefste maatje vriend en lieverd
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie