Galgang gruis?
Re: Galgang gruis?
Dankjulliewel dat had ik denk ik even nodig (maar het eruit laten had ik ook even nodig).
Concrete feiten:
Milo heeft gisteravond op zich een redelijke avond gehad. Hij is op een gegeven moment onder de poef gedoken maar lag daar wel uitgestrekt: kopje aan de ene kant eronderuit, achterpootjes aan de andere kant. Hij zal zich daar wel veiliger voelen ofzo. Hij heeft daar nooit eerder gelegen dus het is wel ander gedrag, maar het is okay.
We zijn vannacht om 3.00 uur weer wat gaan voeren. Toen lag hij op de poef en dat is goed, daar lag hij voorheen ook altijd. Hij wilde ook brokjes. Dit dan ook gedaan. Hopelijk helpen deze voermomentjes om de ochtendcrash op de lege maag te verkleinen.
Vanochtend om 7.30 stond hij de deur kopjes te geven, en de muur, en het aanrecht, en het wijnrek. Alles was lief. Hij heeft brokjes gegeten dus dat is super. Daarna merk je toch wel een kleine crash, maar ja dan moeten de medicijnen er nog in hé. Dat wordt wel elke dag meer een worsteling. Ook hier begint hij te kwijlen van de stress dus alles glijdt zo weer naar buiten. Maar voor nu is het gelukt.
We hebben hem daarna even een uurtje gelaten en zijn daarna het vochtinfuus gaan zetten. Dat zat eerst niet lekker denk ik, hij werd wat onrustig. Aan de andere zij opnieuw geprikt en toen ging het beter. Gelukkig maar.
Om 11.50 bij de dierenarts zijn om bloed te prikken, en dan hopelijk gewoon direct weer terug naar huis en vanavond thuis weer een infuus. Ik moet even een boodschappenlijstje maken met wat ik allemaal mee moet nemen qua naaldjes, ik had niet superveel vlindernaaldjes meer zag ik net.
Concrete feiten:
Milo heeft gisteravond op zich een redelijke avond gehad. Hij is op een gegeven moment onder de poef gedoken maar lag daar wel uitgestrekt: kopje aan de ene kant eronderuit, achterpootjes aan de andere kant. Hij zal zich daar wel veiliger voelen ofzo. Hij heeft daar nooit eerder gelegen dus het is wel ander gedrag, maar het is okay.
We zijn vannacht om 3.00 uur weer wat gaan voeren. Toen lag hij op de poef en dat is goed, daar lag hij voorheen ook altijd. Hij wilde ook brokjes. Dit dan ook gedaan. Hopelijk helpen deze voermomentjes om de ochtendcrash op de lege maag te verkleinen.
Vanochtend om 7.30 stond hij de deur kopjes te geven, en de muur, en het aanrecht, en het wijnrek. Alles was lief. Hij heeft brokjes gegeten dus dat is super. Daarna merk je toch wel een kleine crash, maar ja dan moeten de medicijnen er nog in hé. Dat wordt wel elke dag meer een worsteling. Ook hier begint hij te kwijlen van de stress dus alles glijdt zo weer naar buiten. Maar voor nu is het gelukt.
We hebben hem daarna even een uurtje gelaten en zijn daarna het vochtinfuus gaan zetten. Dat zat eerst niet lekker denk ik, hij werd wat onrustig. Aan de andere zij opnieuw geprikt en toen ging het beter. Gelukkig maar.
Om 11.50 bij de dierenarts zijn om bloed te prikken, en dan hopelijk gewoon direct weer terug naar huis en vanavond thuis weer een infuus. Ik moet even een boodschappenlijstje maken met wat ik allemaal mee moet nemen qua naaldjes, ik had niet superveel vlindernaaldjes meer zag ik net.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
We zijn net met Milo bij de dierenarts geweest. Het was de arts van van het weekend van de Tramadol. Ze heeft hem keurig geprikt en we hebben een flinke voorraad vocht/naalden/spuiten mee om hem thuis vocht te geven voor een week. Ze voelde zich duidelijk heel slecht, stond bijna te huilen toen het ter sprake kwam, en toen partner met Milo naar buiten was (ik moest wachten bij de balie terwijl ze alles bij elkaar zochten) heb ik nog even met haar gepraat, toen begon ze echt te huilen. Het doet haar heel veel en ze voelt zich heel slecht. Heb ook gezegd dat het is gebeurd, het is niet okay maar fouten maken gebeuren, en dat ze een goede dierenarts is en dat ze niet moet twijfelen aan zichzelf nu. Het is gebeurd, ik twijfel er niet aan dat ze nooit meer zo'n fout zal maken. Nu Milo erdoor trekken.
Milo heeft buiten op de parkeerplaats naar de futen zitten kwetteren. Dat zijn toch gekke beesten, die gaan onder water en boven water en nou ja, hij vond het heel wat. Een mooi iets, er zit duidelijk leven in het mannetje.

We worden vanmiddag gebeld met de bloeduitslagen.
Milo heeft buiten op de parkeerplaats naar de futen zitten kwetteren. Dat zijn toch gekke beesten, die gaan onder water en boven water en nou ja, hij vond het heel wat. Een mooi iets, er zit duidelijk leven in het mannetje.

We worden vanmiddag gebeld met de bloeduitslagen.
Fijn dat je gesprek hebt gehad met de betreffende dierenarts en ze het serieus heeft genomen.
En heerlijk dat Milo lekker ging zitten kwetteren
Nu hopen dat de bloeduitslagen positieve lijn laten zien!
En heerlijk dat Milo lekker ging zitten kwetteren
Nu hopen dat de bloeduitslagen positieve lijn laten zien!
Alle duimpjes hebben geholpen! De CREA is gedaald van 218 gisteren naar 164 vandaag. Dat is nog steeds hoog máár binnen normaalwaarden en bovendien is het een teken dat de nieren zich goed herstellen. De ALT is gedaald van 129 naar 117. De halfwaardetijd van deze enzymen is wat langer dus logisch dat die nog niet op het niveau van vorige week zitten (71), maar ook hier is duidelijk een daling te zien. En de pancreaslipase (vorige week 30,5) is nu 6,0. Nog niet beter (onder de 4,4), maar wel een duidelijke daling.
Doorgaan met vocht toedienen thuis, medicatie geven, en zorgen dat hij blijft eten.

Doorgaan met vocht toedienen thuis, medicatie geven, en zorgen dat hij blijft eten.

Heel fijn dat de waarden weer de goede kant op gaan! Ga zo door Milo en personeel!
Dat is een behoorlijke daling.
Goed bezig Milo en personeel.
Goed bezig Milo en personeel.
Luna (14) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
- castratenkoor
- Tijger

- Contacteer:
Fijn dat het de goede kant op gaat!
5koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaksTeun**
Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaksTeun**
Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Vandaag hebben we een rustig verwerkingsdagje. Partner moest naar kantoor dus schoonmoeder is gekomen om Milo af te leiden zodat ik SC naald kon zetten en vocht kon toedienen. Daarna in de krabton gekropen, huis in de gaten houden en vooral veel slapen. Eten wil hij wel, als ik het maar bezorg bij hem. Roomservice, zogezegd. Hij zal wel heel wat te verwerken hebben van de afgelopen weken...