Tumor verwijderd

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
nellebel
Tijger
Tijger

Re: Tumor verwijderd

Bericht door nellebel »

Ach nee dat nieuws wilde je niet horen. Hopelijk hebben jullie nog een mooie tijd samen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Wat enorm balen dat dit de uitslag is na zo'n pittige operatie :cry:

Hopelijk knapt ze goed verder op en mogen jullie toch nog een mooie tijd samen hebben :epray:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Carine74
Lynx
Lynx

Bericht door Carine74 »

Bedankt voor de lieve reacties. Ik hoop ook op een langere tijd samen, maar realistisch is dat t binnen 2 weken weer gaat groeien en daarna binnen een paar weken weer een grote bol wordt. Ik ben zo ontzettend teleurgesteld, en dat ik haar door deze ellende heb laten gaan voor waarschijnlijk een maand of 2 extra leven. Maar als ik niks had gedaan, had ik me ook schuldig gevoeld. Voor nu is t verwennen en heel veel bij haar zijn, want dat wil ze het liefste: bij mij op schoot liggen of over mijn schouder liggen.
groetjes Carine
Masou (14 jaar) en Billy (3 jaar)
Anne_Milo
Lynx
Lynx

Bericht door Anne_Milo »

Dan is dat het allerbelangrijkste nu. Lekker samen tijd doorbrengen met lekkere hapjes en knuffels. Ik hoop dat die momenten jullie de komende weken heel veel gegund zijn.

Verder wil ik niet negatief zijn, maar vraag je dierenarts naar het boekje 'Zijn we niet te vroeg?' om je alvast wat voor te bereiden en haar welzijn en kwaliteit van leven in je achterhoofd te houden.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

Niet zo streng naar jezelf Carine. Je wist toch niet dat dit de uitslag zou zijn. Door de operatie wilde je het juist het leven geven. Deze uitslag had de arts ook niet verwacht anders waren zij er ook niet aan begonnen. Geniet van je lieverd. Hoop dat dit een wondertje het nog een langere tijd mag zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Ja, met de kennis van nu had je mogelijk andere keuzes gemaakt maar dat is achteraf. Deze kennis kon je niet hebben voor de operatie en je moest toen handelen met de kennis die je toen had.

Je bent de operatie ingegaan met het idee de volledige tumor weg te halen en daarmee genezing. Dat is dus zeker geen foute keuze geweest!

Voor nu lekker genieten van elkaar en maak ook vooral foto's en filmpjes om later op terug te kunnen kijken ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne_Milo
Lynx
Lynx

Bericht door Anne_Milo »

Achteraf is mooi wonen inderdaad, als je toen wist wat je nu wist, had je misschien anders gehandeld. Maar je wist het niet en je hebt de beste keuze gemaakt met alle informatie die je toen ter beschikking had.
Ik wens jullie heel veel mooie momenten en herinneringen toe.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Carine74
Lynx
Lynx

Bericht door Carine74 »

Ja, dat klopt, we hadden dit niet kunnen weten van te voren. Het gaat in ieder geval op dit moment goed met haar. Ze geniet van het leven. Lekker eten en bij mij liggen. Zo onwerkelijk dat t einde al zo snel gaat naderen. Maandag de hechtingen eruit en dan mag t pakje hopelijk uit, zodat ze zich weer kan wassen. De dierenarts heeft nog gemaild met een oncologisch dierenarts of er nog behandelopties zijn, maar wat ik kan vinden is dat allemaal heel duur en belastend voor haar en levert t maar weinig extra tijd op.
groetjes Carine
Masou (14 jaar) en Billy (3 jaar)
Plaats reactie