Die onrust herken ik van mijn katten. Zeker Milo is meermaals terug gesleept voor de hemelpoort, zogezegd. Laat haar lekker gaan zou ik zeggen, kijk waar ze haar rust vindt. Lukt het haar om op de bak te gaan? Dat kan anders ook nog wat onrust opleveren. Misschien even een schoteltje Recovery Liquid neerzetten, hopelijk eet ze er zelf wat van. En verder zelf rustig erbij aanwezig blijven.
Buprenorfine heeft Milo recent ook gehad en hij ging ervan spacen, dus die grote ogen zijn heel bekend...
Tumor verwijderd
Re: Tumor verwijderd
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Gelukkig is de onrust herkenbaar. Ik vertaal t naar pijn, maar misschien komt t door alles bij elkaar. Vanmorgen heeft ze nog geplast en gepoept.
Ik kan t niet geloven, maar 2 minuten geleden geeft ze uit zichzelf een paar droge brokjes gegeten!

Ik kan t niet geloven, maar 2 minuten geleden geeft ze uit zichzelf een paar droge brokjes gegeten!
groetjes Carine
Masou (14 jaar) en Billy (3 jaar)
Fijn! Alles wat erin zit is goed!
Mocht het eten toch een probleem blijven, kun je vragen om Mirataz/Mirzasna. Dat is een oorzalf, waarbij de werkzame stof bij mensen wordt ingezet als antidepressiva, maar bij dieren als eetlustopwekker. Lyna heeft dat ruim een jaar gehad en at daarmee heel goed.
Mocht het eten toch een probleem blijven, kun je vragen om Mirataz/Mirzasna. Dat is een oorzalf, waarbij de werkzame stof bij mensen wordt ingezet als antidepressiva, maar bij dieren als eetlustopwekker. Lyna heeft dat ruim een jaar gehad en at daarmee heel goed.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Bedankt voor de tip! Ik had er inderdaad naar gevraagd gisteren bij de dierenarts. Een tijd geleden kreeg ik t voor mijn andere kat in tabletvorm (mirtazapine) in België, werkte toen fantastisch! Maar in Nederland mag t alleen als oorzalf. De dierenarts zei tegen me dat anti-misselijkheid belangrijker is dan eetlust opwekken, dus ze gaf het me niet. Maar ik heb er dus wel hele goede ervaringen mee.
groetjes Carine
- castratenkoor
- Tijger

- Contacteer:
Fijn dat ze wat gegeten heeft - hopelijk zet het door en eet ze ook vandaag zelf.
Beterschap - dat ze zich maar gauw lekkerder gaat voelen.
We duimen!
Beterschap - dat ze zich maar gauw lekkerder gaat voelen.
We duimen!
5koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaksTeun**
Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaksTeun**
Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Dank je wel! Ze heeft vanmorgen weer wat droge brokjes gegeten en n beetje Cosma Soup.
Wel trilt ze weer over haar hele lijf en kan geen rust vinden. Hopelijk gaat t elke dag nou wat beter.
Wel trilt ze weer over haar hele lijf en kan geen rust vinden. Hopelijk gaat t elke dag nou wat beter.
groetjes Carine
Heel fijn dat er weer wat in zit!
Hier wordt hard met je meegeduimd dat ze zich snel beter gaat voelen waarbij ze wat rust kan vinden.
Hier wordt hard met je meegeduimd dat ze zich snel beter gaat voelen waarbij ze wat rust kan vinden.