Ik wil graag even van me afschrijven want ik weet eigenlijk niet als ik juiste doe voor me kat.
Vorige week had me kat geen eetlust meer, dikke harde buik en braken. We zijn naar de dierenarts gegaan en ze kreeg een spuit voor de misselijkheid. Hierna heeft ze nog steeds niet gegeten volgende dag weer gebeld. Er zijn röntgen foto's gemaakt daar was niks bijzonders op te zien. Ook is er bloed afgenomen zie foto. Door gestuurd naar de kliniek voor echo en urine test. Vandaag uitslag urine op kweek geen bacterie. Kat heeft weekend aan het infuus gelegen door gespoeld, maar heeft zelf nog niet gegeten. Uiteindelijk kreeg ze een neussonde, deze heeft ze vrij snel uitgekotst. Ervoor gekozen voor geen neussonde maar dwangvoeren. Nou eet ze de lekkere lik staafjes wel maar ander eten wat ik haar aanbied niet.
Ik voer haar dus dwang doormiddel van een spuit in de bek, fles royal canin en bied haar dieet natvoer. Ze is ontspannen aanwezig, krabt aan de krabpaal, komt bij me liggen, gaat naar de kattenbak, klein speel moment, heeft niet meer gebraakt, begroet me enzo.
Nou heeft me dierenarts aangeven niks meer te kunnen betekenen en dat ik ook over inslapen moet denken. Aangezien best wel goed kattengedrag laat zien, en niet een zielig hoopje is. Twijfel ik heel erg aan. Enigste wat ze niet doet is zelf eten. Nou lees ik wel meer dat mensen hun kat maanden dwangvoeren. Ik zoek eigenlijk naar mensen met ervaring die hun kat voeren met dwang..
Kost het gewoon heel veel geduld en goed naar de kat kijken of geef ik haar nu alleen maar een lijdensweg.
Liefs