Galgang gruis?
Re: Galgang gruis?
klinkt voorzichtig positief. we blijven gewoon doorgaan met duimen voor je lieverd
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gistermiddag weer bij de dierenarts geweest voor een controle. Er is bloed afgenomen voor een algeheel bloedbeeld (waarop onder andere de ALT en GGT bekeken zullen worden, net als de galzuren, want dat alles was verhoogd of stijgende). Ze zou gisteravond bellen maar dat is niet meer gebeurd. Het was toen ik er was ook enorm druk, maar ik denk altijd maar "ach, als je uitgesteld kán worden, is het beter dan als je met spoed toch gebeld wordt". Net even zelf gebeld om aan te geven wanneer ik in belangrijke overleggen zit en wanneer ik gewoon gestoord kan worden, daar houden ze altijd fijn rekening mee. De assistente wist al wel te vertellen dat de dierenarts er wel een snelle blik op had geworden op 'het er goed uit zag'. Dus ik hoop dat dat betekent dat de te hoge waarden langzaam aan het dalen zijn.
Lyna (12-10-2011) en Milo (13-03-2013)
Bizarre situatie. Dierenarts belde net.
Crea 123
Galzuren 6.5
ALT 106
Hij is perfect gezond. Risico op buikpijn en misselijkheid kan komen door AB die hij niet meer nodig heeft. Met collega arts geschakeld (doet opleiding tot internist), die heeft de Europese literatuur nagezocht vanochtend. Die zegt 10 dagen AB. Amerika zegt 21 dagen.
Voorstel om nu te stoppen met AB. Weekend aankijken of hij dan minder suboptimaal gaat zijn. Maandag even laten weten hoe het gegaan is.
Urso en SAMe wel doorgeven.
Nierdieet mag stoppen.
Licht verteerbaar wel houden voorlopig. Als het maar laag in vetpercentage enzo is, is het goed.
Was een acute levercrisis waar hij uit lijkt te zijn. Alleen geen idee wat het veroorzaakt heeft.
Crea 123
Galzuren 6.5
ALT 106
Hij is perfect gezond. Risico op buikpijn en misselijkheid kan komen door AB die hij niet meer nodig heeft. Met collega arts geschakeld (doet opleiding tot internist), die heeft de Europese literatuur nagezocht vanochtend. Die zegt 10 dagen AB. Amerika zegt 21 dagen.
Voorstel om nu te stoppen met AB. Weekend aankijken of hij dan minder suboptimaal gaat zijn. Maandag even laten weten hoe het gegaan is.
Urso en SAMe wel doorgeven.
Nierdieet mag stoppen.
Licht verteerbaar wel houden voorlopig. Als het maar laag in vetpercentage enzo is, is het goed.
Was een acute levercrisis waar hij uit lijkt te zijn. Alleen geen idee wat het veroorzaakt heeft.
Nou duimen dan dat het voorbij is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Hoe is het met Milo
Hij lijkt af en toe een klein beetje buikpijn te hebben maar eigenlijk gaat het heel goed. Hij is nog wel herstellende van binnen denk ik, het was een flinke klap voor z'n lijf natuurlijk. Hoeveel levens zou hij nog hebben na alles wat hij heeft meegemaakt? Drie ofzo?
Maar goed, het gaat op zich goed. Hij wil graag buiten in de overkapping, dus dat mag lekker. Niks leuker dan brommen naar de buurkatten. Eten gaat op zich ook goed, we geven hem nog voornamelijk licht verteerbaar. Hij is er wel een beetje klaar mee denk ik. De 'gewone' brokken gaan er veel beter in.
Al met al ben ik niet ontevreden met de gang van zaken nu, maar nog wel een overbezorgde baas die alles van hem scherp in de gaten houdt...
Maar goed, het gaat op zich goed. Hij wil graag buiten in de overkapping, dus dat mag lekker. Niks leuker dan brommen naar de buurkatten. Eten gaat op zich ook goed, we geven hem nog voornamelijk licht verteerbaar. Hij is er wel een beetje klaar mee denk ik. De 'gewone' brokken gaan er veel beter in.
Al met al ben ik niet ontevreden met de gang van zaken nu, maar nog wel een overbezorgde baas die alles van hem scherp in de gaten houdt...
Wat fijn dat de crisis voorbij is! Ik duim dat het verdere herstel goed gaat en hij uit de crisis blijft