catproof tuin

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Acelis1
Kitten

catproof tuin

Bericht door Acelis1 »

Hoi,
wij willen onze tuin catproof maken, ik hoop via jullie gegevens van een aantal (vak)mensen te kunnen krijgen om ons daarmee te helpen en vooral hoe we het moeten aanpakken. Op internet vind ik gewoon heel wat tuinmannen, maar specifiek bijna niet;; enkel heb ik Kat en tuin uit Nederland gevonden. Iemand hier ervaring mee ?
het mogen personen uit zowel Nederland als België zijn ;))
Alvast super bedankt,
wij en de kitties ;)
Anne_Milo
Huiskat
Huiskat

Re: catproof tuin

Bericht door Anne_Milo »

Wat ben je van plan? Er zijn veel opties, denk bijvoorbeeld aan een ren maken waar de katten in kunnen, of je terras afzetten met een overkapping met gaas, of je hele tuin afzetten door op de schutting afwerende dingen te maken. Afhankelijk daarvan moet je zoeken naar andere zaken. ;)
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Zelf geen ervaring mee maar nettenlijn is bedrijf dat al lange tijd bestaat: https://www.nettenlijn.com/kattennetten
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne_Milo
Huiskat
Huiskat

Bericht door Anne_Milo »

Wij hebben zelf in de vorige tuin een ren laten maken door een bedrijf uit de regio, dat normaal kippenrennen en dergelijke maakt. In ons huidige huis laten we een houten pergola met zonwering maken voor over het terras door een timmerman/hovenier. Deze laten we met gaaspanelen bekleden en laten er een gaasdeur in zetten. Hierdoor kunnen we de tuindeuren gewoon open zetten en heen en weer lopen naar het terras. Dat was een punt wat we in het vorige huis onderschat hadden, hoe lekker dat is.
Plaats reactie