Speeltjes voor de katten

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Melx
Kitten

Speeltjes voor de katten

Bericht door Melx »

Hayy, ik heb 2 kittens met mijn vriend en het zijn echt kleine draakjes. Ze houden enorm van spelen en krijgen er echt geen genoeg van. Maar hierdoor gaan speeltjes wel echt soms binnen 3 dagen stuk :-( . Nu is een keer iets nieuws kopen natuurlijk hartstikke leuk voor onze lieve pluizevriendjes, maar de portemonnee is niet eindeloos voor het kopen van speeltjes die heel snel stuk gaan. Dus vroeg ik me af of jullie tips hebben voor goede stevige hengels of dingen waar jullie katten leuk mee spelen (het liefst met een belletje erin of dat het kraakt) die iets meer draakprove zijn!
Miloe
Panter
Panter

Re: Speeltjes voor de katten

Bericht door Miloe »

Hey, heb je al een speelrails voor je 2 kittens? Ik persoonlijk heb er hele goede ervaringen mee en gaat hier al 3 katten mee :D

Ik heb deze van Zooplus. De balletjes geven licht, op den duur niet meer. Dan kun je ervoor kiezen om extra setje bij te kopen of gewoon zoals ik doe zonder licht plezier te laten hebben :lol:

Maar er zijn ook andere varianten, echte aanrader!

Afbeelding
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Sookie & Momo
RIP Miyuki ❤
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Speeltjes voor de katten

Bericht door castratenkoor »

Hier zijn ze vooral dol op kleine dingetjes b.v. knisperballetjes. Maar ook met de houten ballentoren zijn ze elke dag wel even zoet.

Afbeelding
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Plaats reactie