Een aantal van jullie kennen mij nog wel, en ook mijn laatste aanwinst de witte kater bram. Bram is vorige week 1 jaar geworden, en een mooie kater van ongeveer 4.5 kilo. Zijn achterpoten kan die weer volledig gebruiken, en ik zie hem zelfs af en toe op het dak klimmen.
Bram id bij mij geboren, en heb ik deels met de hand groot gebracht. Ik was zelf door een ongeval een tijd tuid en werkte toen dus niet. Nu werk ik alweer een paar maanden, en merk ik dat bram het niet leuk vind. De fagen dat ik vrij ben klaagt die in de ochtend erg vroegt. Zijn miawh klinkt net als een pauw;l Uitslapen zit er dus helaas niet meer in. Zodra ik thuis kom is hij ook ectreem blij. Hij sloopt meer de laatstr tijd enzo. De andere katten hebben nergens last van, maar die had ik ook al voor het ongeval.. hebben jullie tips voor mij? Als het straks mooier weer is doe ik het raam los en kan die naar buiten wanneer die wilt.
Ook gaat het na de castratie weer erg goed tussen bram en zijn moeder izzy. Bram is minder dominant en echt wel een stuk rustiger... wel nog erg jaloers als ik de andere katten aandacht geeft. Hij id ook mijn favo en dat weet die denk ik ook