Dag allemaal,
In september vorig jaar hebben wij een kater geadopteerd vanuit het buitenland. Het is een lief en relaxed beestje, maar met de nodige gezondheidsissues, waaronder een verdikte hartspier (vroeg stadium, nog geen medicatie nodig). In mei hebben we twee weken vakantie. We hebben besloten niet zoals gebruikelijk een (verre) vliegreis te maken. Na een vervelend en druk jaar, willen we er wel even tussenuit en dus blijven we dichter bij huis en nemen we onze vriend mee. Onze kat is inmiddels redelijk gewend aan het dragen van een tuigje en is tijdens het reizen in de auto ontspannen. Alleen...bij onze zoektocht naar een vakantieverblijf in Nederland, België, Luxemburg of (Noord) Frankrijk lopen wij er tegenaan dat honden mee mogen, maar wanneer we bellen om na te vragen of katten ook welkom zijn is het antwoord meestal nee.
Zijn er forummers die hun katten ook meenemen op vakantie? Wat voor soort vakantie hebben jullie en hebben jullie tips voor verblijven waar katten welkomen zijn? Alle tips zijn van harte welkom! Heel hartelijk dank alvast.
Op vakantie met onze vriend
Re: Op vakantie met onze vriend
ik weet niet waar je woont en waar je heen wilt? wij wonen in noord limburg en hebben verbouwt 2 jaar geleden. in overloon is een vakantiepark. daar zijn verbouwde huisje waar je met hond en kat in mag. wij hebben daar geboekt toen om tijdens de verbouwing met onze katten te verblijven.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Hi Nellebel,
Dank voor je reactie. Wij wonen in Utrecht. Onze kat vindt het niet vervelend in de auto, maar we willen toch niet al te ver rijden. Ergens nabij de Duitse, Belgische grens zou prima zijn. In welk vakantiepark in Overloon zijn jullie geweest?
Dank voor je reactie. Wij wonen in Utrecht. Onze kat vindt het niet vervelend in de auto, maar we willen toch niet al te ver rijden. Ergens nabij de Duitse, Belgische grens zou prima zijn. In welk vakantiepark in Overloon zijn jullie geweest?
Bij de vers. Is volgens mij van landal
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Een paar jaar geleden zijn wij ook met 2 katten bij Center Parcs (de Huttenheugte in Coevorden) geweest.
Je kan ook bij booking.com zoeken op "huisdieren toegestaan".
Daar vind je ook vakantieparken en andere kleine aanbieders.
Je kan ook bij booking.com zoeken op "huisdieren toegestaan".
Daar vind je ook vakantieparken en andere kleine aanbieders.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)