Iemand ervaring met Porus One?
- patiani-guusje
- Cheetah
Iemand ervaring met Porus One?
Bij mijn senior van bijna 17 is helaas verhoogd ureum uit de bloedtest gekomen. Morgen ga ik een middel halen bij de dierenarts dat het ureum zou kunnen verlagen. Volgens mij heet het Porus One (als ik het goed onthouden heb) Wat ik erover lees heeft het in ieder geval de werking die mijn dierenarts beschrijft. Heeft iemand ervaring met dit middel? Heeft het jou kat daadwerkelijk geholpen? Ik hoop dat het iets voor mijn Saar kan doen. Lees graag jullie ervaringen, alvast bedankt!
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna en Sophie) en een poot van Nala
Re: Iemand ervaring met Porus One?
Heb je de zoekfunctie op het forum gebruikt? Dan kan je best wat positieve berichten vinden over porus one
Zelf geen ervaring mee dus daarmee kan ik je niet helpen.
Zelf geen ervaring mee dus daarmee kan ik je niet helpen.
- patiani-guusje
- Cheetah
Dankjewel, ja ik heb daar al gelezen. Wisselende ervaringen zie ik. Ga een poging wagen, hoop dat het haar kan helpen. Ze oogt echt misselijk door hoge ureum
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna en Sophie) en een poot van Nala
- Pisces2202
- Lynx
Mijn kat zit sinds september (geloof ik) an de Porus one, en de laaste keer waren zijn waarden gedaald. Ik geef het ook alleen maar over zijn "slechte" natvoer. Hij eet de laatste tijd goed zijn nierbrokken. Baat het niet. Van verhoogd ureum worden ze misselijk, en gaan ze slecht eten. Als je eenmaal in dat cirkeltje zit, is dat best moeilijk om eruit te komen. Hier doet het dus zijn werk voor nu. Deze maand gaan we weer bloedprikken. Dan zien we wel weer.
Ik geef Lizzy regelmatig porus one en bij haar is alles qua nierwaarden stabiel, ondanks dat zij regelmatig geen nierdieet krijgt.
Qua brokjes krijgt ze hypoallergeen-nierdieet van RC.
Maar ik geef haar vooral natvoer en daar ben ik beperkt in ivm allergie dus dan liever niet nierdieet met porus dan niets.
Ook ik geef het eigenlijk alleen bij niet nier dieet.
Verhoogd ureum komt ook veel voor bij katten die braken of diarree hebben en daar worden ze dan weer misselijk van.
Inderdaad een spiraal.
Maar ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat.
Qua brokjes krijgt ze hypoallergeen-nierdieet van RC.
Maar ik geef haar vooral natvoer en daar ben ik beperkt in ivm allergie dus dan liever niet nierdieet met porus dan niets.
Ook ik geef het eigenlijk alleen bij niet nier dieet.
Verhoogd ureum komt ook veel voor bij katten die braken of diarree hebben en daar worden ze dan weer misselijk van.
Inderdaad een spiraal.
Maar ik ben erg benieuwd hoe het nu gaat.
Luna & Lizzy(13) Timmy, Indy & Tommy(8)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!