Goedemorgen,
Aanstaande zaterdag mogen wij na lang wachten eindelijk onze 2 Britse korthaar kittens ophalen. Nu heb ik een krabpaal gekocht (zie foto), maar we zetten hem in elkaar en heel ons huis ruikt naar een of andere chemische lucht! Het stinkt enorm. Gebeld naar de winkel (pets place) en die zeggen dat dat normaal is. Hebben jullie hier ook last van gehad? Hebben jullie tips? Want als dit zo blijft haal ik hem echt weg en koop ik wel een andere. Het is de Adori Krabpaal Mosey 60x70x160 cm.
Groetjes
Nieuwe krabpaal stinkt
Re: Nieuwe krabpaal stinkt
Er zit meestal een geur aan het hout en sisaltouw, maar dat vind ik persoonlijk niet stinken. Gaat vanzelf na gebruik wel weg.
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
eens met mina, gaat vanzelf weg. kunt hem een nachtje buiten zetten
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Met krabpalen en tonnen nooit last van stank. Wek een keer van iemand touw overgenomen. Dat stonk zo erg dat ik het maar weer eraf gehaald heb.
Misschien paar dagen in schuur of garage of zo zetten?
Misschien paar dagen in schuur of garage of zo zetten?
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Wat ik wel 's heb gedaan is een beetje valeriaan op een krabpaal smeren toen we hier een nieuwe kregen die totaal werd genegeerd. Ideetje?
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika