Alles over de kattenbak

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Stef71
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Re: Alles over de kattenbak

Bericht door Stef71 »

Ik gebruik klontvormende houtkorrels van cosycat, bevalt prima! We hebben hier nog te maken met huisvuilzakken en met die kleikorrels waren die bijna niet te tillen. Deze maakt de zakken een stuk lichter en er hangt nu een fijne houtgeur rond de kattenbak (tenzij er een net een dikke drol heeft gedraaid natuurlijk ...) De katten zijn ook moeiteloos overgeschakeld op deze kattenbakvulling. Enige nadeel is dat ze de korrels vrij makkelijk meenemen aan de pootjes dus de ruimte waar de bakken staan ligt altijd vol zwerfkorrels
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...
Miloe
Poema
Poema

Bericht door Miloe »

Sookie heeft veel geproduceerd in 1 dagje. :lol: Maar ze miauwt als ze in de kattenbak gaat. Wat is daar de reden van?
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
OMH
Jaguar
Jaguar

Bericht door OMH »

Alles is nog nieuw en spannend misschien? Maar er is mss een andere reden.? Stress? Even laten nakijken? Ik weet het niet echt...
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Anne
Tijger
Tijger

Bericht door Anne »

Ik gebruik al heel lang de dozen van coshida vd lidl maar dat stoft de laatste tijd heel erg :-(
Ik moet dus op zoek naar iets anders en ga die vd welkoop eens proberen
grt Anne, Joep 14 Hobbel 14 Polleke 13 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kukel Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
Stef71
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Bericht door Stef71 »

Miloe schreef: 15 jul 2024 09:19 Maar ze miauwt als ze in de kattenbak gaat. Wat is daar de reden van?
Dat kan vanalles zijn natuurlijk, miauwt ze voor ze in de bak stapt, dan wil ze dat misschien gewoon laten weten, als ze miauwt terwijl ze heer plekje zoekt in de bak is het misschien dat ze niet helemaal tevreden is met de vulling, als het is terwijl ze haar behoefte doet dan moet je dat zeker even bij de dierenarts na laten kijken
Miloe
Poema
Poema

Bericht door Miloe »

Stef71 schreef: 12 aug 2024 15:45 Dat kan vanalles zijn natuurlijk, miauwt ze voor ze in de bak stapt, dan wil ze dat misschien gewoon laten weten, als ze miauwt terwijl ze heer plekje zoekt in de bak is het misschien dat ze niet helemaal tevreden is met de vulling, als het is terwijl ze haar behoefte doet dan moet je dat zeker even bij de dierenarts na laten kijken
Dat bericht is van vorige maand :roll:
Cats choose us; we don't own them. (Kristin Cast)
Groetjes van Mina, Miyuki en Sookie
Stef71
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Bericht door Stef71 »

Miloe schreef: 12 aug 2024 17:13 Dat bericht is van vorige maand :roll:
Sorrie niet goed opgelet
Plaats reactie