Hallo allen
Onze kittens mogen nu nog niet naar buiten, en ik wil ze aanwennen om straks 's nachts altijd binnen te blijven. Het mooist is als een kattenluik met timer ons daarbij helpt. Ik heb heel veel reviews gelezen. Meestal gaat het om de chiplezer die ook in de luikjes zit. Van mij hoeft er geen chiplezer in te zitten, het gaat me alleen om het op tijd sluiten en openen van het luik. Maar daar kan ik niet veel gebruiksinformatie over vinden.
Het liefst krijg ik tips van iemand die zelf ervaring met deze luikjes heeft. Is er iemand die zelf zo'n soort luik heeft?
Alvast dank voor de reacties.
Kattenluik met timer
Re: Kattenluik met timer
Je kunt het luik toch ook zelf sluiten want je moet toch ook zeker weten dat de katten binnen zijn. Als het luik automatisch sluit en er is er eentje buiten kan die er dus ook niet meer in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Jawel dat kan je instellen. Dat er wel katten naar binnen kunnen maar niet naar buiten. Het gaat er met name om als we niet thuis zijn. Dat ze dan ook niet 's nachts buiten zijn als wij een nachtje weg zijn. Voor de rest kunnen we het inderdaad zelf!
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Mijn ervaring met kattenluikjes met slotjes, dat katten er dwars doorheen rammen. Ik heb nu een systeem waarbij ik een kunststof plaat voor het luik schuif. Dan is het heel duidelijk voor ze dat hij afgesloten is.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16