Tritrichomonas vermoeden

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Manuelaestrella
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2024 16:43

Tritrichomonas vermoeden

Bericht door Manuelaestrella »

Hai allemaal,

Bedankt voor het toevoegen! Ik ben ten einde raad...onze oude poes van bijna 14 jaar heeft al 2 maanden diarree. Alfadiar geprobeerd, toen antibiotica en afgelopen week weer alfadiar geprobeerd. De echo was ook goed! Ben nu sinds gisteren bezig met Isogel.... Ze is getest op Giardia 2x en dat is het ook niet. Ze eet goed en valt niet af. Maar ik heb een microscoop thuis en ik zie duidelijk geen Giardia maar de parasiet tritrichomonas, het beweegt precies zo als ik op youtube kan zien en zie ook dat membraam bewegen en zie een staartje. Symptomen die ze heeft zijn sprekend wat je leest op internet namelijk goed eten en niet afvallen maar ook incontinent zijn. Ze verliest elke dag sinds een week of 2 slijm en diarree en het ligt overal...op de hoofdkussen, de bank, de mandjes en op de vloer. Overal dus. Maar ik kom net thuis zie ik weer beetje diarree op de bank liggen en daar omheen helemaal nat dus ik neem aan dat mijn hondje hier aan heeft gelikt!!! Ik ben nu echt doodsbang dat mn andere kat van 1 jaar of een van mijn 3 hondjes nu dalijk ook die parasiet krijgt! Ben echt zo ten einde raad en gestresst hierdoor en verdrietig....wat kan ik nu nog proberen dat die diarree in ieder geval dikker gaat worden. Ze krijgt nu pro-biotica en isogel en een paar druppels zilverwater door dr natvoer Gastro intestinal geef ik haar al weken....en de diarree blijft maar.

Heeft iemand ervaring hiermee die ook andere huisdieren hebben???? Ben zo bang dat de andere vier dieren dit ook krijgen

Groetjes Manuela
Plaats reactie