Solensia nieuwe pijnstiller tegen artrose

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Solensia nieuwe pijnstiller tegen artrose

Bericht door Synemios »

Luna krijgt nu pea, omega 3 van arctic blue en onsior.

We willen zoeken naar een zo laag mogelijke dosering onsior.
We gaan ook laserbehandelingen proberen mits dat voor Luna niet teveel stress oplevert,
Ik wil dat sowieso een kans geven.
Het versterkt ook het immuunsysteem en kan werken voor huidklachten dus dat is dan mooi meegenomen.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Solensia nieuwe pijnstiller tegen artrose

Bericht door Anne »

Hopelijk werkt de laserbehandeling en dat het ook goed is voor huidklachten is mooi mee genomen

Ik vroeg het even want er is vd huisdierendokter ook back motion wat goed tegen atrose werkt en ook nog puur artho van puur
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Solensia nieuwe pijnstiller tegen artrose

Bericht door Synemios »

Ja backmotion ken ik ,daar gaat ze van overgeven.
Daar baalde ik van want bij Oscar werkte dat goed.

Puur arthro zou ik nog eens kunnen proberen, die heb ik ook op mijn lijst gezet.
maar ik wil niet dat ze elke keer ziek wordt van ondersteunende middelen of reguliere middelen.

Mensen vragen ook steeds loopt ze dan mank, maar Luna loopt niet mank dat heeft ze ook nooit gedaan het zit echt bovenin haar rug.
Ze rent en speelt weer, springt weer op het aanrecht, ik kan haar weer optillen zonder dat ze krijst van de pijn dus voor nu ben ik wel tevreden.

Ik hoop dat de laserbehandeling ervoor kan zorgen dat ze kan minderen met onsior of misschien voorlopig zelfs kan stoppen en zo niet dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.
Ik hoor er veel positieve berichten over, en heb bij een kat van mijn nichtje gezien hoe goed het kan werken, en dat heeft me over de streep getrokken.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Solensia nieuwe pijnstiller tegen artrose

Bericht door Anne »

Nou spannend
Ja met Luna is het uitkijken dat ze het wel kan verdragen
Gelukkig heb je dan nu iets wat werkt

Joep met atrose loopt ook niet mank maar is wel erg stram vooral als hij heeft liggen slapen
Sinds hij traumeel krijgt wast hij zich ook weer beter en beweegt net wat soepeler ;-)
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie