Anti vlo pil

Forum voor vragen over het gebruik van medicijnen/zalfjes/druppels/pillen, bijwerkingen, voedingssupplementen, het toedienen van medicijnen, etc.
Gebruikersavatar
dutchy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 aug 2021 17:16

Re: Anti vlo pil

Bericht door dutchy »

:) ja boven heb ik ook nog 1 op de bank en gisteren kwamen die zwarte katjes binnen. Dat mannetje erop getild en die vond het heerlijk. Maar hij werd helemaal gek van geluk dat hij begon te rollen en in dekentje begon te bijten. Dus toen voor z'n eigen veiligheid er maar even afgehaald. Dat katertje is een beetje een bijtertje. Dus ik ben iets schrikkerig omdat hij heel sterk is. En als ik schrikkerig doe reageert hij op zijn beurt schrikkerig. Maar komt wel goed. Is een heel lieve kat. Dat kleine meisje krabt en bijt totaal niet, die is alleen maar lief.

Zonet trouwens een lekker visje gegeven aan die 2 zwartjes (deze: https://www.tomandco.com/nl/natvoer/160 ... 94814.html) en mijn snowshoe kwam er OOK bij. Heb ze alle drie een eigen bordje gegeven en ze zaten dus bij elkaar te eten. Dus dat gaat de goede kant op hoop ik. Want ik vind het wel sneu dat die 2 zwartjes nog in de garage moeten slapen want het begint al koud te worden 's nachts. Maar als ze elkaar 1-maal in ieder geval respecteren en niet gaan vechten dan kunnen ze misschien ook binnen slapen.

Het tabletje credelio uitgesteld naar morgen.
Plaats reactie