Wratjes

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
jose1986
Huiskat
Huiskat
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 sep 2016 15:09

Wratjes

Bericht door jose1986 »

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hier advies kan geven. Mijn kat is er geen die je even op pakt en mee neemt naar de dierenarts dus vandaar hier mijn vraag.

De poot kussentjes van hem lijken erg droog en op een behoorlijk aantal tenen lijken ook wratjes te zitten. Tenminste, het lijkt op wratjes. Ik heb een foto geüpload.

Ik had al iets gelezen over insmeren maar ook dat is onmogelijk zonder kleerscheuren. :lol:

Iemand tips??

https://ibb.co/Vp41xvx
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wratjes

Bericht door Synemios »

Ik zou deze foto naar je dierenarts sturen, daar hoeft je kat niet voor mee te komen.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
jose1986
Huiskat
Huiskat
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 sep 2016 15:09

Re: Wratjes

Bericht door jose1986 »

Dat heb ik inmiddels gedaan. Hij vraagt of ik alsnog langs wil komen omdat als het op meerdere pootjes zit, (wat zo is) het een auto immuunziekte kan zijn.

:(
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5178
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Wratjes

Bericht door Synemios »

Ja daar dacht ik ook aan, vandaar dat ik zei stuur het naar je dierenarts dan weet je in ieder geval iets meer.
Ik zou nu zelf niets erop smeren in ieder geval.
Ik heb ervaring met pododermatitis bij mijn katten maar het kan ook nog iets anders zijn, daarom moeten ze er goed naar kijken.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie