Kieskeurige kater (20 weken)

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
SirPete
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2023 13:09

Kieskeurige kater (20 weken)

Bericht door SirPete »

Hallo allemaal,

Inmiddels zit ik een beetje met mijn handen in het haar. We hebben drie britjes, een kater van 4 en twee kittens (kater en poes) van 20 weken. Wij voeren bij voorkeur natvoer en er staan altijd wat brokjes van Orijen (original cat). Qua natvoer bieden we een varieteit aan: Animonda, Feringa, Mac’s, canagan) Onze oudste brit eet zowel brok als natvoer, het kleine dametje ook maar de kleine man eet enkel natvoer. Wat ons betreft geen probleem, maar meneer blieft geen Animonda, geen Feringa, geen Mac’s. Enkel Almo daily gaat er redelijk in. Omdat hij geen brokken eet, ben ik op zoek naar een compleetvoer. Soms krijgen ze ook wat KVV of ‘prefab KVV’ maar dit is vanwege onze thuissituatie niet elke dag haalbaar. Heeft er iemand nog tips voor een kwalitatief hoogwaardig natvoer, geschikt voor kittens??

Groetjes van de drie musketiers
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1720
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Kieskeurige kater (20 weken)

Bericht door Asse-Poes »

Almo Daily is compleetvoer.

Mijn katten zijn dol op Rosie's Farm (Zooplus) en daar is ook een kitten-variant van.
Sam's Field (Pets Place) heeft ook goed natvoer in de kitten-variant.

Succes met je kieskeurige ventje!
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kieskeurige kater (20 weken)

Bericht door nellebel »

oh het prinsje heeft wensen hahaha hopelijk draait het nog bij en knabbelt hij binnenkort ook nog aan wat brokjes. kan je verder helaas niet helpen. hier eten ze gelukkig wel brokjes, want van natvoer weigeren ze alles behalve gourmet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie