Heupdysplasie

Voor vragen over katten die mank lopen, artritis hebben, niet kunnen springen of afwijkend gedrag vertonen in hun bewegingen.
Plaats reactie
Diertje123
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2023 11:18

Heupdysplasie

Bericht door Diertje123 »

Goedemorgen,

Helaas is bij onze poes van net 1 jaar heupdysplasie vastgesteld.
Onze dierenarts heeft voor nu loxicom meegegeven en hieraan zit ze sinds maandag (nu dus dag 4).
Ze verbetert nog niet, lijkt net zoveel pijn te hebben als toen we naar de dierenarts gingen, komt niet overeind, ligt de hele dag in haar mandje. Alleen als we het voer en water bij haar zetten eet en drinkt ze. En als we haar in de kattenbak tillen doet ze wat, niet uit zichzelf.
We moesten het met deze medicatie even aankijken, maar merken nog geen verbetering en mijn hart breekt als ik haar zo zie.

Ik ben op zoek naar mensen met een soortgelijke ervaring waarmee ik even kan contacten hoe zij dit ervaren hebben en of we echt nog even geduld moeten hebben voor er verbetering komt? Ook vraag ik me af of er mensen zijn die een operatie aan HD bij mijn kat/poes hebben laten doen en hoe dit is uitgepakt? Die mogelijkheid is er wel en zouden we graag gebruik van maken als er geen vooruitgang komt en als opereren mogelijk is.

Ik hoor graag of er iemand is met dezelfde ervaringen/met verstand van HD, op welk vlak dan ook.
Plaats reactie