Klein witte kat

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Nou ik wacht even tot het weekend met contacteren van de mensen. Eerste 48 uur zijn vaak nog wel beetje tricky, maar ze zien er top uit. Is wel de bedoeling dat ze samen weggaan. Ik heb al veel vraag na de spierwitte
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

De kittens zijn nu 1 week. Ze wegen beide netjes 230 gram, gaat dus goed! De oogjes zijn nog dicht, vorige nestje had de eerste bij 5 dagen al open. Volgens mij is gemiddeld 10 a 14 dagen. Ik heb eventueel een baasje die ze samen wilt, maar ik heb liever dat ze rond 4 weken ongeveer even komen kennis maken
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7662
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Klein witte kat

Bericht door Rik »

Paskal schreef: 29 jun 2023 09:33 Ik heb eventueel een baasje die ze samen wilt, maar ik heb liever dat ze rond 4 weken ongeveer even komen kennis maken
Daar zal een potentieel baasje toch helemaal geen problemen mee hebben?
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Ik ga het hem eerdaags ff vragen. Ik vind het wel belangrijk dat ik weet waar ze heen gaan. Je zorgt er toch 10 weekjes voor
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Als jullie het leuk vinden. Wil ik best af en toe wel ff wat foto's van de 2 plaatsten. Ik denk dat het katers zijn. Volgens mij kunnen rode alleen vrouwtjes zijn als moederpoes rood inzicht heeft.
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Afbeelding
Afbeelding

De kleintjes zijn 2 weken vandaag. Oogjes zijn zogoed als open. Ze zijn beide boven de 300 gram. En her belangrijkste is moeders geniet en doet het super
Gebruikersavatar
Miloe
Lynx
Lynx
Berichten: 158
Lid geworden op: 09 mei 2023 15:56
Locatie: Groningen

Re: Klein witte kat

Bericht door Miloe »

Super cute 😍
Cats choose us; we don't own them.

~ Kristin Cast
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Klein witte kat

Bericht door Dinky »

Groeien goed zo te lezen :-) Fijn dat het met moeder ook goed gaat :-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Ja. Je merkt helemaal niks van de zware bevalling. Ze begint nu af en toe weer in de woonkamer te liggen. Heb de kittens wel moeten helpen met de oogjes. Water koken af laten koelen en met een doekje beetje schoonmaken, doet wonderen
Paskal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 jul 2021 20:37

Re: Klein witte kat

Bericht door Paskal »

Even een snelle update:
De kleintjes zijn nu ruim 3weken beide rond de 450 gram oogjes en oren allemaal prima. De rode loopt al perfect. De witte heeft helaas last van froglegs, daar kwam ik vorige week achter en ben met 3 weken begonnen met oefeningen. Hij kan er nu mee lopen alleen staan ze nog een beetje schuin, maar een goede vooruitgang zit er al in. Ik heb rond het nestje handdoeken liggen zodat hij ook meer grip heeft om te lopen. Als hij deze progressie blijft maken verwacht ik dat het 100% hersteld. Zo niet blijft hij bij mij wonen en zorg ik dat die een fijn binnen leven krijgt!
Plaats reactie