poes nog aan infuus of niet ?

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
ciliman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 mei 2011 17:01

Re: poes nog aan infuus of niet ?

Bericht door ciliman »

crazycatladyP schreef: 11 jul 2023 22:03 Ik had precies hetzelfde, heb een week lang op de bank geslapen...

Heel veel sterkte met het verlies van Bono!
dank u wel ! De wereld draait door en het eerste waar ik naar kijk als ik beneden kom bij het opstaan is zijn grafje, ik mis zijn gemiauw dat heel anders klonk dan dat vd rest vd poezen, als ik beneden kwam, strekte hij zich altijd uit en stak dan 1 pootje voor zich uit de lucht in zodat het leek alsof hij je 's morgens begroette, ik zag hem dat voor het laatst nog doen een week of 2 geleden maar hij had moeite om zich nog te strekken en voelde zich verzwakt. De Bonogroet zullen we blijven missen en nooit zullen we nog zo een speciale poes krijgen, hij was enorm slim en waakte als een hond en in de plaats van geblaf kregen we gegrom, ik heb al zo vaak naar foto's gekeken van vroeger toen hij hier pas toegekomen was, konden we de klok maar terug zetten en er nog eens 12 jaar bij doen...
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1720
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: poes nog aan infuus of niet ?

Bericht door Asse-Poes »

Dat gevoel kennen we helaas allemaal hier. 😢

Er komt nooit meer een Bono. Bono was uniek.
Maar...op een dag merk je dat je ook 'iets' krijgt met een andere kat. Dat 'iets' lijkt in de verste verte niet op wat je met Bono had. Maar dat 'iets' gaat groeien. En dat gaat iets heel moois en iets heel unieks worden. Iets speciaals tussen jou en Kat X.
Kan lang duren, of kort, maar het gaat gebeuren.

Toen mijn Okki overleed, volslagen onverwachts (hersenbloeding) wist ik zeker dat ik daar nooit overheen zou komen.
Asse-poes was hier al 7 jaar, ook een schat van een kat, maar ze had dat ene speciale niet, wat Okki wel had.
Na een paar weken, zag ik Ass-Poes pas echt. Zij veranderde en ik veranderde. En er ging iets groeien. Iets heel bijzonders, iets heel anders dan met Okki. Maar zo mooi, Asse-Poes en ik werden 1. Waar ik was, was zij.
En toen ging zij 8 jaar later ook dood.
De wereld stortte weer in.
Tot nu toe is er nog niet dat speciale met een andere kat.

Bellow is de kat van mijn man. Clea is superlief, maar zij heeft dat speciale niet.
Eens komt dat, met Clea of met Kat X.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: poes nog aan infuus of niet ?

Bericht door crazycatladyP »

Mooi gezegd Asse-Poes!
Met sommige katten heb je inderdaad iets heel speciaals.
Ik had het met *Niamh, nog nooit zoiets bijzonders meegemaakt en ook ik riep: nooit meer...

Maar elke kat is speciaal en heeft zijn speciale dingen, die de band tussen jullie uniek maakt.
Bono was uniek en wordt vreselijk gemist en dat doet zeer.

Iets wat mij de afgelopen dagen/weken geholpen heeft, is: de grootte van het verdriet, staat gelijk aan de liefde die je voelt.
En dat is iets om dankbaar voor te zijn, de liefde die ze in je leven hebben gebracht!
(Zit nu zelf ook weer te sniffelen)
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
ciliman
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 mei 2011 17:01

Re: poes nog aan infuus of niet ?

Bericht door ciliman »

crazycatladyP schreef: 13 jul 2023 11:57 Mooi gezegd Asse-Poes!
Met sommige katten heb je inderdaad iets heel speciaals.
Ik had het met *Niamh, nog nooit zoiets bijzonders meegemaakt en ook ik riep: nooit meer...

Maar elke kat is speciaal en heeft zijn speciale dingen, die de band tussen jullie uniek maakt.
Bono was uniek en wordt vreselijk gemist en dat doet zeer.

Iets wat mij de afgelopen dagen/weken geholpen heeft, is: de grootte van het verdriet, staat gelijk aan de liefde die je voelt.
En dat is iets om dankbaar voor te zijn, de liefde die ze in je leven hebben gebracht!
(Zit nu zelf ook weer te sniffelen)
Bono hing heel erg aan mijn vriend, hij keek heel verliefd naar hem en ging ook altijd bij hem op de schoot liggen maar toen hij allerlei gezondheidskwalen kreeg, begon ik intensief voor hem te zorgen en automatisch schept dat een band dus kwam hij sindsdien ook al eens bij mij liggen. Ik heb er nu nog 9 en met ieder van hen een andere band natuurlijk want ze zijn allemaal anders hoewel onze jongste, Yora, is nu ook al van 2017 bij ons, dochter van Micha en Toby, 2 boerderijpoezen die ik destijds in vangkooien moest lokken om steriel te laten maken, toch echt trekken heeft van zowel mama Micha als papa Toby, haar miauw is net hetzelfde als zijn miauw en in haar manier van doen, zie je echt beide poezen terug.
En inderdaad: waar groot verdriet is was er ook diepe liefde...
vandaag al zo vaak aan hem gedacht, dat hij vorige week zijn laatste ganse dag heeft doorgebracht hier bij ons en toen liet merken dat het allemaal niet meer hoefde...
Plaats reactie