Nieuw maatje voor Q?

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Gebruikersavatar
Asse-Poes
Tijger
Tijger
Berichten: 1720
Lid geworden op: 14 sep 2022 20:31
Locatie: Zwolle

Re: Nieuw maatje voor Q?

Bericht door Asse-Poes »

Clea is een half of kwart Siamees.
Zij is een zwerfster uit Egypte, dus geen idee wat er allemaal in zit 😀 waarschijnlijk ook iets Perzisch, er lopen er daar enorm veel van rond. Haar neusje is ook wat korter/platter.
Maar ik zie steeds meer Siamese karaktertrekjes bij haar.
Qua uiterlijk lijkt ze ook op een Thai. Er zit niks hoekigs en spits bij, zoals bij Bellow.

Ik wens je alvast veel voorpret!
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010) en Clea ♀ (2013)
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Nieuw maatje voor Q?

Bericht door crazycatladyP »

Ik dacht bij Clea al wat anders erin te zien, ondanks de Siamese kleuring enzo.
Maar ze zijn allemaal even lief!
Wij zijn helemaal verliefd geworden op het karakter, de buitenkant doet er ook niet toe ;-)

Ik denk dat ook Quenya heel erg blij gaat zijn met weer een speel, - en hopelijk knuffelmaatje.
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Nieuw maatje voor Q?

Bericht door Dinky »

Mooi om te lezen dat er weer ruimte komt voor een andere vierpoter in jullie hart :-)
Nooit als vervanging en het gemis van Niamh zal er niet mee verdwijnen maar het is fijn wanneer een ander ook mag genieten van jullie liefdevolle huis ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
crazycatladyP
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 mar 2022 18:15

Re: Nieuw maatje voor Q?

Bericht door crazycatladyP »

Dinky schreef: 12 jul 2023 15:37 Mooi om te lezen dat er weer ruimte komt voor een andere vierpoter in jullie hart :-)
Nooit als vervanging en het gemis van Niamh zal er niet mee verdwijnen maar het is fijn wanneer een ander ook mag genieten van jullie liefdevolle huis ;-)
Wat lief Mirjam, dankjewel!
Mara, personeel van: Jera (3-2015), Quenya (6-2022), Ronja (6-2023) en Moira (6-2023)
Rust zacht, mijn lieve engeltje *Niamh
Plaats reactie