Kitten bijt voeten tijdens spel

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
OMH
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 25 jan 2020 17:37

Re: Kitten bijt voeten tijdens spel

Bericht door OMH »

Katten en voeten, het is niets nieuws maar het blijft raar soms. Mijn kater Noek vindt voeten niet gek, hij valt ook niet aan, behálve! als ik onder mijn dekbed lig en ik steek een voet naar buiten. Hij gaat vaak zitten wachten tot het gebeurt. En dan geeft hij er heel voorzichtig een tikje tegen en meer ook niet. Als het erg lang duurt gaat hij tikjes geven op het dekbed op de plek waar hij een voet verwacht. Zeg het maar. Ik vind het wel grappig. Sorry, het is geen antwoord op je vraag...
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
sam123
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jun 2023 17:39

Re: Kitten bijt voeten tijdens spel

Bericht door sam123 »

OMH schreef: 25 jun 2023 10:27 Katten en voeten, het is niets nieuws maar het blijft raar soms. Mijn kater Noek vindt voeten niet gek, hij valt ook niet aan, behálve! als ik onder mijn dekbed lig en ik steek een voet naar buiten. Hij gaat vaak zitten wachten tot het gebeurt. En dan geeft hij er heel voorzichtig een tikje tegen en meer ook niet. Als het erg lang duurt gaat hij tikjes geven op het dekbed op de plek waar hij een voet verwacht. Zeg het maar. Ik vind het wel grappig. Sorry, het is geen antwoord op je vraag...
Hi OMH, dank voor je reactie! Ja, die van mij vindt het ook leuk als mijn voeten onder de deken liggen en een beetje heen en weer wiebelen, dan springt hij er zo op. Tijdens het spelen doet hij het inmiddels bijna niet meer, omdat hij nu volgens mij wel begrijpt dat dat niet de bedoeling is :)
Plaats reactie