Ongemakkelijk en ontlaastingproblemen

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
muisbeertje1998
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 aug 2021 14:29

Ongemakkelijk en ontlaastingproblemen

Bericht door muisbeertje1998 »

Hallo, vanavond begon Howard raar te doen door op de trap te liggen enof in positie met zijn kont omhoog en zijn kop omlaag alsof ie moest overgeven. Hij heeft daarvoor nog wel een paar snoepjes gegeten, maar we kwamen erachter dat ie zich sinds gister niet heeft ontlast van zijn ontlasting.
Helaas is het avond, zondag en kunnen we geen rit maken naar een 24 uur kliniek. Ik denk echter dat wij Howard met zo'n rit er niet blijer op maken. Vandaar dat ik hoop dat jullie iets weten vanuit eigen ervaring of dat jullie wel iets hebben kunnen vinden op het internet
Groetjes Christa
Gebruikersavatar
Synemios
Tijger
Tijger
Berichten: 5151
Lid geworden op: 29 jul 2010 04:51
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Ongemakkelijk en ontlaastingproblemen

Bericht door Synemios »

Ik maak mij vooral zorgen om de beschrijving die je geeft over het voorover gedoken op de trap liggen/zitten.
1 dagje geen ontlasting kan soms gebeuren maar die positie kan wijzen op pijn.
Weet je zeker dat het de darmen zijn en niet iets anders? blaas, alvleesklier en hoe gaat het nu?

En een kat wordt zelden blij met een rit naar de dierenarts maar spoed is spoed en als ze heel ziek zijn hebben ze toch medische zorg nodig.
Luna & Lizzy(12) Timmy & Indy (8) Tommy(7)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie