Extreem dappere poes

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moor
Huiskat
Huiskat
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 okt 2020 00:45

Extreem dappere poes

Bericht door Moor »

Goedenavond.

Na een tijdje afwezigheid weer een post van mij.

Mijn huidige poes heb ik alweer vijf of zes jaar en ze is veruit de meest dappere poes die ik ooit heb gehad.
De meeste katten die ik heb gehad waren altijd wel relaxt maar als er iets onverwachts gebeurde ook wel wat schrikkerig.

Ook lieten ze zich vrij snel wegjagen als ze wat hardhandig geaaid werden of er een deur te hard dichtsloeg. Een huis vol visite deed sommigen wegvluchten.

Edoch mijn huidige poes heeft van dit alles geen last. Ze laat zich zelfs niet door mijn herdershond van haar plekje likken of duwen. Zelfs de keer dat Benthe haar zachtjes in haar bek nam, bleef Wifi rustig liggen. Het vuurwerk deed haar een beetje grommen maar was ze onder de indruk om twaalf uur? Nee hoor, ze was er na een kwartiertje aan gewend en ging er naar zitten kijken voor het raam. :icon_shifty:

Is Wifi wel een echte kat, of een leeuwin in een poezenlichaam?? :eboohoo:
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Extreem dappere poes

Bericht door Dinky »

Onze kittens van 5 maand gaven ook maar weinig om het vuurwerk. Ja, iets na 24:00 uur toen alles tegelijk ging vonden ze iets minder grappig maar zeker geen paniek of volledig wegkruipen. En ik woon in de stad waar al maandenlang geknald werd en tijdens de vuurwerk verkoop was er iedere dag/avond al volop vuurwerk dat werd afgestoken.
Denk dus dat er vooral geen leeuw in zit aangezien die op de vlucht was geslagen ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie