Wordt elke kitten drukker na verloop van tijd?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.

Wordt elke kitten drukker na verloop van tijd?

Ja, na een x-aantal maanden vliegen de planten helemaal uit de vensterbank;
1
17%
Dat hoeft niet persé;
3
50%
Nee, na een x-aantal maanden is het eindelijk weer rustig in huis.
2
33%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Gebruikersavatar
MissMeow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 sep 2022 08:39
Locatie: Amstelhoek

Re: Wordt elke kitten drukker na verloop van tijd?

Bericht door MissMeow »

Rik schreef: 12 dec 2022 12:16 Laat je Knikita ook niet tegelijk helpen?
Of wil de dierenarts dat nog niet doen op 5,5 maand (of is zij nog jonger)?
Ik vind haar zelf nog wat jong. Plus dat ik zo de kosten kan spreiden.
Waarom vind je dat belangrijk?
Mama van Knox Elfi🐈(Knox, m) en Knikita Loki🐈‍⬛(Knikita, v)🐾 "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"✨️Shiva, Allstar, Amor✨️
Fotoalbum
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7679
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Wordt elke kitten drukker na verloop van tijd?

Bericht door Rik »

MissMeow schreef: 12 dec 2022 15:17 Ik vind haar zelf nog wat jong. Plus dat ik zo de kosten kan spreiden.
Waarom vind je dat belangrijk?
Op zich is het altijd wel fijn als ze allebei tegelijk van de dierenarts komen (allebei hebben dan de "vreemde geur").

Verder is het belangrijk om wel op tijd te zijn met Knikita. Ook de eerste krolsheid is uitermate ongezond. Het is een aanslag op het lichaam en vergroot de kans (zelfs bij één krolsheid) dat ze op latere leeftijd melkkliertumoren en baarmoederontstekingen e.d. krijgt. Dus ik zou hier niet vele maanden mee wachten.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
MissMeow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 sep 2022 08:39
Locatie: Amstelhoek

Re: Wordt elke kitten drukker na verloop van tijd?

Bericht door MissMeow »

Rik schreef: 12 dec 2022 15:46 Op zich is het altijd wel fijn als ze allebei tegelijk van de dierenarts komen (allebei hebben dan de "vreemde geur").

Verder is het belangrijk om wel op tijd te zijn met Knikita. Ook de eerste krolsheid is uitermate ongezond. Het is een aanslag op het lichaam en vergroot de kans (zelfs bij één krolsheid) dat ze op latere leeftijd melkkliertumoren en baarmoederontstekingen e.d. krijgt. Dus ik zou hier niet vele maanden mee wachten.
Waardevolle info, waarvoor dank!

Ik zal het met de DA overleggen.

Inmiddels zijn ze al meermaals apart naar de DA geweest, dus zijn ze de aparte geur van elkaar gewend. Ze reageren niet heel anders op elkaar dan anders, wanneer ik met 1 van beiden terugkeer.
Mama van Knox Elfi🐈(Knox, m) en Knikita Loki🐈‍⬛(Knikita, v)🐾 "Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt"✨️Shiva, Allstar, Amor✨️
Fotoalbum
Plaats reactie