Kitten bijt hond

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Tinkerbel77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 sep 2021 10:23

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Tinkerbel77 »

De kogel is door de kerk, vrijdag 1 oktober halen wel een speelkameraadje voor Pip op! Woezel, ook een kater, komt dan bij ons wonen. Hopelijk hebben we een goede keuze gemaakt, en zullen Woezel en Pip vriendjes worden.
Alleen geven ze Woezel in de ochtend Brinta, en overdag gewoon melk en in de avond blikvoer. Brinta, lijkt mij niet heel gezond voor kittens. Kan ik wel gelijk dan gewone brokjes geven? Misschien wat geweekt in water mocht het te hard zijn
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Anne »

Ach wat leuk!!!
Hoe oud is Woezel?
Brinta lijkt mij geschikt voor mensenbabies maar niet voor kittens
Als hij nog geen brokjes kan eten zou ik hem natvoer geven speciaal voor kittens
En wat voor melk geven ze hem?
Drinkt hij uit de fles of is het gewone kattenmelk?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Tinkerbel77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 sep 2021 10:23

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Tinkerbel77 »

Woezel is 2 augustus geboren. Ik vond het dus ook heel apart Brinta voor kittens. Heb gegoogled en wordt dus indd wel eens vaker gegeven. Nooit van gehoord. Hij drinkt gewoon zelf en eet gewoon zijn blikvoer ook op. Ik denk dat ik volgende week vrijdag maar even kijk wat hij kan eten. Ik heb natvoer voor kittens en ook goede brokken voor kittens. Dus dat moet wel goed komen. En nu hopen dat Pip en Woezel vriendjes zullen worden en lekker samen gaan spelen!
Ik heb nog niet gevonden hoe en waar het foto album staat. Anders had ik wel even foto’s geplaatst
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Anne »

viewforum.php?f=5

Hier vind je onze albums en nadat jij 10 berichten heb geplaatst kun jij je eigen album aanvragen ;-)

Dat laatste komt helemaal goed!!!
Je doet er Pip een groot plezier mee :smile:
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Anne »

Hoe gaat het nu nu Woezel er is?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Tinkerbel77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 sep 2021 10:23

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Tinkerbel77 »

Helaas hebben gisteren onze Pip in moeten laten slapen. Hij bleef op Woezel, Angel en ons jagen en aanvallen. Het ging de hele dag door, het is niet uit te leggen hoe het was, maar ik kon bijvoorbeeld niet eens naar de wc, dan moest ik Pip voor ieder zijn veiligheid in de garage zetten. Paar keer bij de dierenarts geweest en pilletjes gekregen zodat hij een beetje rustig zou worden. Dan hielp ook niet, en helaas hebben tot groot verdrier onze Pip in moeten laten slapen. Ik ben er nog kapot van, vreselijk. Ondanks dat Pip een draak en vreselijk agressief was, zijn wij ontzettend van hem gaan houden.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Anne »

Ach wat intzettend sneu :-|
Was het iets neurologisch?
Heel veel sterkte!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Tinkerbel77
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 sep 2021 10:23

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Tinkerbel77 »

Klopt iets neurologisch. Nu heeft Pip zijn rust gekregen.
Bedankt.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kitten bijt hond

Bericht door Anne »

Wat zielig voor jullie en Pip
Nogmaals sterkte
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie