plast op noodbed en hangt aan behang.

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

1 zwaluw maakt nog geen zomer, tweede dag ging beter.
Ook om te kijken, dat ze het naar binnen krijgt. Heb haar honger laten krijgen en de pil verstopt in nat voer en de druppels in een tweede portie.
Vandaag is alles opgegaan en niet uitgespuugd.
We gaan zo door t/m vrijdag.
Dan einde Novacam
Zondag einde clavaseptin.
:eclap:
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Moet goed opletten, ze heeft halve pil en nat voer op, de pil ligt nog in de voerbak. Nu gemengd met droog voer.
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Hoe doen moeders met 3 kinderen dit? Weten , welk kind welke pil hoe laat en wanneer moet en of ze het op hebben. Maar goed, heb de pil in grote mensen pate gestopt.
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Goedemorgen, Halve pil wordt weer uitgespuugd. Maar vanmiddag komt er hulp, misschien wil die wel helpen. Ook de brokjes met vloeistof liggen er nog. Normale brokjes verstopt in badkamer. Deur gaat pas open, als de medicijnen op zijn.
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door nellebel »

wil ze de vloeistof niet zo opdrinken uit de pipet? novacam hebben ze hier altijd lekker gevonden (toen ik het ooit heb gebruikt)
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

nellebel schreef: 01 okt 2020 08:03 wil ze de vloeistof niet zo opdrinken uit de pipet? novacam hebben ze hier altijd lekker gevonden (toen ik het ooit heb gebruikt)
Nellebel, ben bang, dat ik haar dan vast moet binden of in het nekvel pakken, poekie heeft nog nooit een pipet gezien.
Vandaag is het de huish. hulp gelukt om een pil naar binnen te krijgen.
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Poekie wordt weer speels, er komt een bos draad voorbij met een kat eraan. ;'ppppppp]\
wsss
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Even over het filmpje van Jackson. Doe bij het spelen een vogel na op de grond, wegvliegen, dan even laten vasthouden , als ze gaat liggen, voer geven alsof ze wat gevangen heeft.
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door nellebel »

Druppeltje aan pipet laten hangen en dan laten ruiken. Nieuw dingen zijn altijd interessant. Hier werd meteen aan het pipet gelikt en zo kon ik langzaam de rest eruit spuiten terwijl Gijs het op like zonder hem zelf aan te raken

Verstuurd vanaf mijn GM 5 d met Tapatalk

groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Pikachu
Poema
Poema
Berichten: 368
Lid geworden op: 28 mar 2019 14:02

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door Pikachu »

bmwpiet schreef: 01 okt 2020 21:42 Poekie wordt weer speels, er komt een bos draad voorbij met een kat eraan. ;'ppppppp]\
wsss
Met wat voor draad laat je hem spelen? Ik wil even de tip geven zeker voorzichtig te zijn met garen enz. Sommige katten slikken dit in en kunnen erin stikken. Weet van een vriendin dat die haar kat zo bijna verloren is, gelukkig zagen ze het op tijd.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Oeps, stond gisteren te twijfelen met draad van die dikte. Ligt nu op mijn toetsenbord. Gaat dan de kliko in.
Trouwens vergeten om boil en sudder te doen volgens jackson. Eerst spelen met de kat, tot ze moe is, dan pas eten geven.'
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Er is iets magisch aan het behang in de hoek. Poekie heeft laatste druppels van de kuur op. Dus moet nu beter zijn.
Poekie, mei 2018.
Gebruikersavatar
bmwpiet
Panter
Panter
Berichten: 414
Lid geworden op: 03 aug 2018 07:23
Locatie: Drechtsteden

Re: plast op noodbed en hangt aan behang.

Bericht door bmwpiet »

Booksniffer schreef: 23 sep 2020 11:12 Sorry, werd ondertussen net gebeld - bericht werd meer kortaf dan ik bedoelde.

(Mijn spellchecker blijft volhouden dat ik 'kastreren' met een k moet schrijven, wat ik zelf eigenlijk vreemd vind staan... Ik ga zo eens bij Van Dale kijken! ;))

Je kan het beste van te voren de dierenarts even bellen om te overleggen of / hoe je de urine kunt opvangen - volgens mij moet het ook nog vrij 'vers' zijn, dat weet de dierenarts wel.
Een blaaspunctie kan ook, maar is veel meer gedoe.

Ik vraag me ook af hoe je woont?
Appartement, huis met tuin, etc?

Zou het kunnen dat er nieuwe katten in de omgeving zijn waar die van jou op reageert?
Kat kan vanaf balkon of uit het raam vriendjes voorbij zien komen. En als ze ontsnapt rende ze van de ene tuin naar de andere , inderdaad om te markeren.
Poekie, mei 2018.
Plaats reactie