Dan ben ik blij voor jou en Amber dat je de pea toch bent gaan geven
Wat fijn dat ze daar zo van opgeknapt is!
Ik gaf Bella 1 pilletje puur nier, raar dat ik niet verder heb gekeken, bedankt dat je dit onder mijn aandacht hebt gebracht, nu ga ik het haar 2x p-d geven, als het lukt 3x, vindt het wel ingewikkeld want het mag een half uur voor of na de maaltijd niet en dan vergeet ik het vaak en als ik er dan aan denk ben ik weer te laat
Wat een toestand heb jij meegemaakt met Amber. Fijn dat je nu weet waar die slijmvorming vandaan komt en wat het beste werkt. Jammer dat ze zolang heeft moeten spugen en de da niet naar je luisterde
Hobbel heeft ook niesziekte, die is aangestoken door Hummel*
de rest heeft het niet maar ik vrees dat de kleine Pluto hier gevoelig voor is. Hij en Hobbel ruiken hetzelfde uit hun neus
Die geur doet me denken aan een abces maar er is verder niets te zien en Pluto heeft ook last van doorkomende tandjes. Gebit ziet er verder goed uit. Hij bijt momenteel graag op mijn mobiel, vingers en zelfs in mijn kin, wel zachtjes gelukkig
Bij Hobbel sloeg de l-lysine niet aan, terwijl dit jarenlang een wondermiddel voor Hummel* was
Voordat ik ermee begon moest ze de ene abkuur na de ander en het kwam altijd weer terug
met l-lysine hoefde dat niet meer
Voor Hobbel gebruikte ik een half jaar lang echina complex v.d. huisdierendokter, dit is een weerstandsverhoger en nu krijgt zij liseng erbij
Het gerochel is een stuk minder, maar nog wel licht vieze oogjes en een stuk minder gesnotter
Ik ga l-lysine voor Pluto gebruiken de eerste 4 weken, mocht het niet aanslaan dan kan ik puur sinus gaan gebruiken, fijn dat je meedenkt
vanochtend bleef alles erin bij Pluto, maar nog wel met nageltjes
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes