Vevelen?

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Baldr
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2019 00:40

Vevelen?

Bericht door Baldr »

Hallo beste forumleden, ik heb de volgende vraag. Onze kat van 1 jaar gaat altijd naar buiten, zelfs mee de hond uitlaten. Liever hadden we hem binnen gehouden maar dat is geen optie met hem. Hij komt regelmatig even naar binnen, zeker tegen etenstijd, de vraag is nu vermaakt zo'n jonge kat zich genoeg buiten. We willen best met hem spelen, graag zelfs maar meneer is veel buiten.
Groet, Frans
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1436
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Vevelen?

Bericht door Zotvanpoezen »

Beetje late reactie van me, ik hoop dat je hier nog eens een kijkje komt nemen ;-)

Jouw kat zal zich buiten zeker niet vervelen hoor! Daar is (meestal) meer te beleven dan binnen.
Binnen opsluiten zodat je hem liever wat vaker zou zien is geen optie. Je kan het binnen wel aantrekkelijker maken voor hem zodat hij het daar ook leuk zou vinden.
Voorbeelden: genoeg krab, klim en speelmateriaal, grote geschikte kattenbak op een rustig plekje, aandacht wanneer HIJ het wil en niet andersom, genoeg privéplekjes waar niemand hem kan storen...
Succes ;-)
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Plaats reactie