Katten geschrokken, geen spelen meer

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Katten geschrokken, geen spelen meer

Bericht door Zotvanpoezen »

Ik had ooit een klein apparaatje van op mijn werk naar huis genomen. Mijn baas wou het ding weggooien omdat het behoorlijk irritant was. Het was reclame voor Danone yoghurt en zat verstopt in de frigo. Telkens er iemand langskwam zei dat ding heel luid "JOEHOE!!". De klanten bekeken mij maar raar omdat ze dachten dat ik dat riep.
Maar goed, ik had dat ding verstopt in mijn zoon zijn kamer met de bedoeling hem te laten schrikken. Mijn dochter die op bezoek was, ging eens stiekem in zijn kamer rondneuzen.(Zoon was nog niet thuis).
Ik heb haar horen schreeuwen tot beneden. Zelf mijn schoonzoon durfde niet naar boven om te kijken en zag lijkbleek :lol: .
Ten slotte heeft de schoonvader het ding in zijn schuur geplaatst om te ratten van het kippenvoer weg te houden.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Embillie
Poema
Poema
Berichten: 234
Lid geworden op: 09 okt 2018 00:54

Re: Katten geschrokken, geen spelen meer

Bericht door Embillie »

Dat is hilarisch :lol: :lol:
Maar lijkt me geen succes om in de tuin te zetten, denk dat er niet veel over zal blijven van zo’n apparaat en dan heb ik het niet over de buurkatten die het zullen slopen.. :lol:

Inmiddels racen deze 2 elkaar weer leuk achterna, zo’n 2 a 3 keer per dag.
Gebruikersavatar
Zotvanpoezen
Tijger
Tijger
Berichten: 1440
Lid geworden op: 19 sep 2018 16:19
Locatie: Pajottenland /Vlaams Brabant

Re: Katten geschrokken, geen spelen meer

Bericht door Zotvanpoezen »

Af en toe een incidentje tussen die twee schavuiten kan geen kwaad hoor! Dat gebeurt hier ook af en toe, met ieder om beurt eentje die eens begint te pesten. Zolang het daarna maar weer vrede is ;-) . Ik grijp wel in als de dupe er niets van wil weten of als het menens wordt.
viewtopic.php?f=5&t=32802fotoalbum (fotoalbum)

Kopje van Filou (9- 2011), Duvel (4-2012) en Froufrou (7-2015)
Plaats reactie