Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door nellebel »

tuurlijk heb je vanwege je psychische klachten het moeilijk maar bedenk ook, katten zijn nou eenmaal ook een beetje vreemd wat ik al eerder zei. vanmorgen hadden we een beetje haast wat gebeurt er.....gijs kruipt onder het bed. doet hij anders nooit zit netjes in de woonkamer. ik wil ze overdag niet op de slaapkamer omdat ze anders de hele dag op bed liggen. proberen lief te lokken maar hij kroop van het ene hoekje in het andere, alsof hij het erom deed. na5 minuten is manlief het beu en komt hij met harde stem gijs eens even weg jagen. grote ogen dikke paniek. mijn hart gebroken en ik ren weer met een snoepje er achter aan. vanwege gijs zijn overgewicht zijn snoepjes eigenlijk uit den boze. die gekke beestjes voelen feilloos aan wanneer het echt niet uit komt. dat maakt ze ook weer leuk en soms om achter het behang te plakken.
daarom denk ik dat saaie mensen alleen maar honden hebben en aparte bijzondere mensen van katten houden. (hoop niet dat ik nu iemand tegen zijn schenen schop hihi) ben zelf ook prettig gestoord.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 26 jun 2019 12:35 tuurlijk heb je vanwege je psychische klachten het moeilijk maar bedenk ook, katten zijn nou eenmaal ook een beetje vreemd wat ik al eerder zei. vanmorgen hadden we een beetje haast wat gebeurt er.....gijs kruipt onder het bed. doet hij anders nooit zit netjes in de woonkamer. ik wil ze overdag niet op de slaapkamer omdat ze anders de hele dag op bed liggen. proberen lief te lokken maar hij kroop van het ene hoekje in het andere, alsof hij het erom deed. na5 minuten is manlief het beu en komt hij met harde stem gijs eens even weg jagen. grote ogen dikke paniek. mijn hart gebroken en ik ren weer met een snoepje er achter aan. vanwege gijs zijn overgewicht zijn snoepjes eigenlijk uit den boze. die gekke beestjes voelen feilloos aan wanneer het echt niet uit komt. dat maakt ze ook weer leuk en soms om achter het behang te plakken.
daarom denk ik dat saaie mensen alleen maar honden hebben en aparte bijzondere mensen van katten houden. (hoop niet dat ik nu iemand tegen zijn schenen schop hihi) ben zelf ook prettig gestoord.
Hehe ja iedere keer als ik wegga kruipt Bobbie onder het bed. En als ik bij de deur sta probeert hij eruit te glippen.

Sneaky zijn ze en slim!

Wat ik zeg ik moet echt weer wat losser worden. Wil goed en lief baasje zijn.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Anne »

Je kan hem ook met een laserlichtje de slaapkamer inlokken. Voordat hij jouw harde stem gaat assiocieren met je slaapkamer en er niet meer in durft
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

Anne schreef: 26 jun 2019 16:25 Je kan hem ook met een laserlichtje de slaapkamer inlokken. Voordat hij jouw harde stem gaat assiocieren met je slaapkamer en er niet meer in durft
Reageert die niet meer op hehe.

Shit gebeurde me weer iets stoms, ik stopte uit de douche en uit de badkamer en had nog wat soppige vochtige voeten, toch loop naarbuiten wetende dat Bobbie daar doorheen kan lopen. Had het wel uitgesmeerd met mijn voeten maar was nog beetke vochtig en Bobbie loopt er uiteraard over....dom dom dom...schuldgevoel weer...
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Sansan »

Potverdikkie je verdient straf! Natte voeten kan niet he, dat weet je!
Geen probleem, douchegel en shampoo is zo verdund..echt nog geen mier die hier wakker van ligt! Bobbie die leert jou eigenlijk heel erg veel, de grote held.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

Sansan schreef: 26 jun 2019 18:19 Potverdikkie je verdient straf! Natte voeten kan niet he, dat weet je!
Geen probleem, douchegel en shampoo is zo verdund..echt nog geen mier die hier wakker van ligt! Bobbie die leert jou eigenlijk heel erg veel, de grote held.
Hoe bedoel je Bobbie leert veel van me?

Ik heb Bobbie al vier jaar en ik heb ook echt goeie dingen geleerd mag ik hopen...waar ik nu ook over kan twijfelen...zucht..sorry....it's meeee....bad period...:(
Sansan
Tijger
Tijger
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 aug 2015 23:28

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Sansan »

Ik bedoelde dat jij veel van Bobbie leert :)
Dat er niets gebeurd als Bobbie vieze pootjes heeft en Bobbie het zelf geen probleem vind. Kan me voorstellen dat dat een steun voor je is als je ziet dat je dier niet in paniek is.
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

Sansan schreef: 26 jun 2019 20:50 Ik bedoelde dat jij veel van Bobbie leert :)
Dat er niets gebeurd als Bobbie vieze pootjes heeft en Bobbie het zelf geen probleem vind. Kan me voorstellen dat dat een steun voor je is als je ziet dat je dier niet in paniek is.
Hij blijft gewoon rustig inderdaad. Maakt er geen probleem van. Mja ga door moeilijke periode nu. En zou hem voor geen geld willen missen!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door nellebel »

war ben je dan zo bang voor met je natte voeten, dat bobbie iets onder de leden krijgt? probeer dan ook te zien dat bobbie nergens last van heeft, dat hij gezond is en niet ziek word van lopen door een nat plekje. zodra ik de douchekraan dicht draai loopt gijs meteen de douche in door het water.
klopt wat sansan zegt, ik denk ook dat bobbie je therapeut kan zijn. hij kan je helpen over je dwang en angst heen te komen. hij is meteen het bewijs dat waar je zo bang voor bent niet gebeurt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 27 jun 2019 10:39 war ben je dan zo bang voor met je natte voeten, dat bobbie iets onder de leden krijgt? probeer dan ook te zien dat bobbie nergens last van heeft, dat hij gezond is en niet ziek word van lopen door een nat plekje. zodra ik de douchekraan dicht draai loopt gijs meteen de douche in door het water.
klopt wat sansan zegt, ik denk ook dat bobbie je therapeut kan zijn. hij kan je helpen over je dwang en angst heen te komen. hij is meteen het bewijs dat waar je zo bang voor bent niet gebeurt.
Wererom een hele lieve reactie!

Ja ben gewoon bang dat ik iets verkeerds doe waardoor ik iemand leed mee doe. In dit geval Bobbie ja!

Ik lig er al lang mee te parten, maar soms is het niet zo sterk als nu. Weet even niet hoe dit kan, dat nu zo extreem is.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5434
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door nellebel »

ik denk dat bobbie geen liever baasje had kunnen treffen als jij. jij houdt zoveel rekening met hem .zorg je dat het niet ten koste gaat van jezelf??
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 27 jun 2019 13:36 ik denk dat bobbie geen liever baasje had kunnen treffen als jij. jij houdt zoveel rekening met hem .zorg je dat het niet ten koste gaat van jezelf??
Mja zulke beestjes merken ook dat ik stress? En dat wil ik niet voor hem.

Maar net weer even samen uitgewaaid op het balkon. Heeft nat voer gehad met water erbij. Koelmatje ligt hier. Gebruikt hij niet, maar ik wel haha!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Dinky »

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers. Ik lees nergens iets waarvan ik denk dat bobbie het niet goed zou hebben of ook maar iets tekort zou komen ;-)

En stress hebben over dat bobbie stress door jou zou hebben levert jou alleen maar meer stress en werkt daardoor juist averechts, En ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd ;-) Zorg goed voor jezelf en maak je niet te druk om bobbie ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

Dinky schreef: 27 jun 2019 22:36 Ik kan mij alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers. Ik lees nergens iets waarvan ik denk dat bobbie het niet goed zou hebben of ook maar iets tekort zou komen ;-)

En stress hebben over dat bobbie stress door jou zou hebben levert jou alleen maar meer stress en werkt daardoor juist averechts, En ja dat is natuurlijk makkelijk gezegd ;-) Zorg goed voor jezelf en maak je niet te druk om bobbie ;-)
Thanks, I will try!!!!
Tibor1984
Poema
Poema
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 mar 2019 09:37

Re: Kattenbak..stom van me. :( Help aub.

Bericht door Tibor1984 »

nellebel schreef: 27 jun 2019 13:36 ik denk dat bobbie geen liever baasje had kunnen treffen als jij. jij houdt zoveel rekening met hem .zorg je dat het niet ten koste gaat van jezelf??
Vanmorgen had ik alweer iets. :(

Ik was me handen aan het afdrogen na handen wassen en opeens dacht ik dat ik iets vies had aangeraakt en keek erna om het te checken. Daardoor droogde ik mijn handen niet zo snel als normaal met de handdoek. Toen liep Bobbie ook nog langs, en dan voel ik me schuldig dat hij nat had kunnen worden mja niet gebeurd ofzo.

Merk dat ik in de ochten meeste last heb...van dit soort kwaaltjes om het zo maar even te noemen.
Plaats reactie