"lekkere" urinary natvoer gezocht

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

"lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Ik ben voor Happy en Joep op zoek naar lekker urinary natvoer, dus graag jullie ervaringen.
Ik heb al van rc de smaak kip geprobeerd, deze vind alleen Happy lekker, Joep trekt hier zijn neus voor op en eet maar weer zijn brokjes terwijl ik hem liever wat vocht naar binnen zie slobberen.
Droogvoer weken in warm water heeft ook geen zin, hier trekt Joep zijn neus ook voor op
Op zooplus zie ik verschillende merken staan en ik weet niet zo goed, vanwege Joep, welke ik het beste kan bestellen?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
kittentjes

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door kittentjes »

Mmm ik heb ook hills genomen die vind Moos wel lekker. Is toch lastig elke kat vindt iets anders lekker.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Dinky »

Tja, hier wordt zowel de rc kip als rund goed gegeten dus kan je denk ik niet echt verder helpen.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Bedankt voor het meedenken ( dat is toch ook helpen) ;-)
Ik denk dat ik maar op goed geluk ga bestellen dan
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door castratenkoor »

Katovit gaat er hier goed in.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Morris »

Hier ook Kattovit, wordt beter gegeten dan RC (en het is wat goedkoper). Ik doe er zelf altijd nog een kopje water bij, dat gaat ook gewoon op en zorgt meteen voor een wat betere doorspoeling. ;-)
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door castratenkoor »

Ik doe ook altijd water bij alle soorten natvoer.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Ik heb ondertussen het een en ander besteld bij Bitiba, ik meen iets van integra, heb het alleen nog niet binnen want de verzending is vertraagd. Volgende keer zal ik ook eens kattovit bestellen
Gisteren de beide heren wat koolvis gegeven met flink veel water, dat is er goed ingegaan.
Dat kan toch geen kwaad voor blaasgruiskaters neem ik aan?
Ik kan dat niet te vaak doen bij Joep, want dan laat hij het staan, maar zo 1 a2 x in de maand is meestal wel succesvol
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Nou de bestelling is binnen en er zat toch wel kattovit bij :lol: en het was gelijk een succes, met smaak hebben Joep en Happy de kalf variant van kattovit naar binnen gewerkt. Ik heb nu vier verschillende smaken en die ga ik om de beurt aan ze geven,
ik hoop dat ze het blijven lusten
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Vanavond staat kattovit met de smaak tonijn op het menu, ik ben benieuwd! Met het warme weer is extra vocht alleen maar een pluspunt
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6806
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Dinky »

Fijn dat het voer wordt gewaardeerd :-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

Dank Dinky
De tonijn van kattovit word door Joep niet gewaardeerd, de kalf variant gelukkig wel.
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
kittentjes

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door kittentjes »

Ik geef Moos ook gewoon natvoer hoor vind het belangrijker dat hij goed veel vocht binnen krijgt dan of het per se voor blaasgruis is. Zijn brokken zijn wel echt voor blaasgruis.
Ik geef animonda carny al vind ie het niet even lekker soms meng ik het dan met iets wat hij wel lekker vindt en dan eet ie het alsnog.


Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Morris
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2019 13:13

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Morris »

Anne schreef: 13 jun 2019 20:39 Dank Dinky
De tonijn van kattovit word door Joep niet gewaardeerd, de kalf variant gelukkig wel.
Hier doen de zakjes kip, kalf en zalm het goed, de blikjes moest meneer niet. Al moet ik zeggen dat hij meestal maar de helft opeet en vooral het bijgevoegde water opdrinkt (dat vul ik dan halverwege de dag nog een keer bij). Soepliefhebber denk ik. ;-)

Ik wissel het een beetje af met ander natvoer, net als kittentjes hierboven. Hij heeft al brokjes als preventief voer tegen blaasgruis en het natvoer is meer om te zorgen dat hij genoeg vocht binnenkrijgt en dus regelmatig zijn blaas doospoelt.
Volg me op Instagram: morristhecat.nl
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: "lekkere" urinary natvoer gezocht

Bericht door Anne »

O heb jij de zakjes Morris, ik heb hier de blikjes. Ik geef ze niet teveel, doe drie keer twee maaltijden met zo'n blikje, ik vries het in zodat het niet bederft en dan om de dag een andere smaak/merk
Het probleem met Joep is dat hij veel regeluliere merken natvoer niet verdraagt wat zich uit in diarree
Meestal gaat pate wel goed met Joep ( zoals de blikjes) maar hij lust ze helaas niet allemaal
Ik ben ook bezig met sensitief natvoer voor Joep, kijken welke merken/smaakjes hij lust
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie