Traumeel en gescheurde knieband

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nicolette73
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jan 2019 21:37

Traumeel en gescheurde knieband

Bericht door Nicolette73 »

Onze kat moet donderdag en operatie ondergaan om zijn knieband weer aan elkaar te zetten. Ook komt er een stukje kunst knieband tussen en moet dan 6 weken in een spalk. Gister heb ik Traumeel pillen gekocht om de genezing te bevorderen en tegen de pijn. Zal ik deze nu alvast gaan geven of pas donderdag? Heeft iemand verder ervaring met zo'n operatie?
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Traumeel en gescheurde knieband

Bericht door Fotokonijn »

Nee, niet met de operatie, maar wel met Traumeel.
Heb je de juiste dosering gekocht?
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6809
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Traumeel en gescheurde knieband

Bericht door Dinky »

Volgens mij kan je traumeel beter niet voorafgaand aan operatie geven omdat het ook een bloedverdunnend effect heeft wat je bij een operatie zelf niet wilt. Ik zou het daarom pas geven na afloop van de operatie als ondersteuning bij het herstel
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Fotokonijn
Panter
Panter
Berichten: 431
Lid geworden op: 27 apr 2018 22:31

Re: Traumeel en gescheurde knieband

Bericht door Fotokonijn »

Klinkt als een strak plan.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Gebruikersavatar
Nicolette73
Huiskat
Huiskat
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jan 2019 21:37

Re: Traumeel en gescheurde knieband

Bericht door Nicolette73 »

Fotokonijn schreef: 24 mar 2019 21:07 Nee, niet met de operatie, maar wel met Traumeel.
Heb je de juiste dosering gekocht?
[/quot
Ik heb de tabletjes gekocht. Hij zou er 3 per dag moeten. Hij krijgt ze vergruisd door zijn eten en die ik 1 1/4 2x per dag door zijn verse vlees.
Plaats reactie