Voorbereiding voor gezinsuitbreiding ‘de klimmuur’
- KleinDraakje
- Poema
- Contacteer:
Re: Voorbereiding voor gezinsuitbreiding ‘de klimmuur’
Ik lig nu uitgeput en voldaan op bed
zal ze morgen even uploaden naar mijn site en dan hier embedden. We weten ook welke over twee maandjes naar ons gaan verhuizen
we hadden al wat naam opties en toen de keuze definitief was van de kittens vielen de namen ook op hun plek. Morgen bij de foto’s laat ik het weten 
- Lieselotje
- Panter
Spanbend, ven benieuwd! Slaap lekkerKleinDraakje schreef:Ik lig nu uitgeput en voldaan op bedzal ze morgen even uploaden naar mijn site en dan hier embedden. We weten ook welke over twee maandjes naar ons gaan verhuizen
we hadden al wat naam opties en toen de keuze definitief was van de kittens vielen de namen ook op hun plek. Morgen bij de foto’s laat ik het weten
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Oh spannend ben erg benieuwd!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- KleinDraakje
- Poema
- Contacteer:
Dit worden onze kittens!

Van links naar rechts:
Best Catch Curious Rocky
Best Catch Delicate Marble
Best Catch Daring Pebbles
Roepnamen: Rocky, Marble, Pebbles
Zo leuk dat wij ook de stamboom naam mochten kiezen! De bijvoeglijk naamwoorden passen bij de karakters van de kittens
En ja, het zijn er 3 geworden! We waren er eerder al over aan het nadenken, dat we niet wilden dat als er nog geen huisje voor de 7e was dat die als 'losse' kitten geplaatst moest worden ergens. Als hij/zij het goed met andere kittens kon vinden. Ze hadden nog niet naar de buitenwereld gecommuniceerd dat een kitten nog geen huisje was (de anderen waren door de wachtlijst al 'verkocht') omdat het even afwachten was of het met de kleinste goed ging. Ze is met de hand grootgebracht. Maar ze doet het super goed en dus besloten we dat wij er dan wel 3 willen
Individuele foto's
Dit is Rocky, hij is hier voor het eerst in het hangmatje van de krabpaal geklommen en was super trost ^^

Dit is Marble

Dit is Pebbles

Rocky is nu 7 weekjes en de andere twee zijn 5 weekjes. Hij blijft wat langer bij de cattery zodat ze met zijn drietjes naar ons verhuizen, begin juli

Van links naar rechts:
Best Catch Curious Rocky
Best Catch Delicate Marble
Best Catch Daring Pebbles
Roepnamen: Rocky, Marble, Pebbles
Zo leuk dat wij ook de stamboom naam mochten kiezen! De bijvoeglijk naamwoorden passen bij de karakters van de kittens

Individuele foto's
Dit is Rocky, hij is hier voor het eerst in het hangmatje van de krabpaal geklommen en was super trost ^^

Dit is Marble

Dit is Pebbles

Rocky is nu 7 weekjes en de andere twee zijn 5 weekjes. Hij blijft wat langer bij de cattery zodat ze met zijn drietjes naar ons verhuizen, begin juli

- Lieselotje
- Panter
Oh 

wat een scheetjes. Wat super dat ze met zn drieen bij jullie komen wonen.

Wat een snoetjes 
Haha, wat leuk. Jij dacht, dan maar gelijk goed doen met 3
Fijn dat je de 3e inderdaad niet alleen laat gaan
Want met zijn drietjes is toch zoveeeel leuker.

Fijn dat je de 3e inderdaad niet alleen laat gaan

Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Wat leuk en gelijk 3
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
- KleinDraakje
- Poema
- Contacteer:
Haha ja precies! De cattery benoemde nog wel even dat we er rekening mee moeten houden dat het meer kost, niet alleen bij ‘aanschaf’ maar juist in maandelijkse kosten. Gelukkig hadden we dat al helemaal doorberekend, want we willen geen spontane keuze maken en later toch niet financieel kunnen volhouden.Rik schreef: 07 mei 2018 14:54 Wat een snoetjes
Fijn dat je de 3e inderdaad niet alleen laat gaan![]()
En ze zijn zó leuk met zijn drie!
Ah, wat een schatjes!
En super dat er niet eentje in z'n eentje weg hoeft!

Bowie & Floyd (oktober 2017)
Wat een dotjes en heel leuk drie verschillende kleurtjes ook! Aftellen maar!!
Wat enorm leuk!
- KleinDraakje
- Poema
- Contacteer:
Dank jullie wel 
Vind het ook leuk dat het drie verschillende kleurtjes zijn. Het zijn ook drie verschillende karaktertjes die elkaar aanvullen en versterken, dat klinkt gek maar juist doordat ze verschillend zijn kunnen ze zo goed met elkaar overweg. Ze zitten namelijk wel allemaal op ongeveer hetzelfde energie niveau (grootste deel van de tijd spelen op 100% en af en toe slapen)
Vind het ook leuk dat het drie verschillende kleurtjes zijn. Het zijn ook drie verschillende karaktertjes die elkaar aanvullen en versterken, dat klinkt gek maar juist doordat ze verschillend zijn kunnen ze zo goed met elkaar overweg. Ze zitten namelijk wel allemaal op ongeveer hetzelfde energie niveau (grootste deel van de tijd spelen op 100% en af en toe slapen)
kan me voorstellen dat je niet kunt kiezen. ik weet ook niet welke ik de leukste vind. ze hebben alledrie een snoezig toetje
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- KleinDraakje
- Poema
- Contacteer:
Vandaag de laatste verjaardag die ik zonder katten knuffels vier
kan niet wachten, over 365 dagen kom ik ‘s ochtends beneden op mijn 25e verjaardag met 3 kleine draakjes die ik helemaal plat kan knuffelen 
Beetje cliché maar elke keer als we op kitten bezoek zijn geweest dan is het weer even afkicken thuis. Heb nu nog steeds (3 dagen later) dat ik het mis om even met ze te spelen of te knuffelen, terwijl ze nog nooit hier zijn geweest
Beetje cliché maar elke keer als we op kitten bezoek zijn geweest dan is het weer even afkicken thuis. Heb nu nog steeds (3 dagen later) dat ik het mis om even met ze te spelen of te knuffelen, terwijl ze nog nooit hier zijn geweest
- KleinDraakje
- Poema
- Contacteer:
We zijn trouwens best een moeilijke overweging aan het maken omtrent preventief vlooien/wormen bestrijding. Eigenlijk willen we het niet doen, omdat het zulk zwaar spul is. Maar ze mogen straks, als ze gecastreerd zijn, in de zomermaanden wel bij ons in de tuin. Onder begeleiding en ze kunnen er ook niet uit. De tuin is wel 120m2 met gras, plantjes en straks boompjes enzo.
De cattery zelf geeft het niet meer preventief, na lang wikken en wegen. Ze komen daar ook niet buiten en schoenen moeten altijd uitgedaan worden bij de deur. Ze gaven aan dat veel andere fokkers ook gestopt zijn met preventief geven, als ze niet buiten komen.
Ik weet dat Rik het ook niet meer geeft. Maar zijn er mensen die het niet preventief geven waarbij ze wel buiten komen?
Zat nu te denken aan preventief geven in de zomer, als ze buiten komen, en dan niet in de winter. Dan krijgen ze het 4/12 maanden. Als ze dan toch te ziek worden, opnieuw overwegen. Wij zitten zelf wel regelmatig in de tuin in de zomer en grote kans dat ze er wel bij willen zijn..
De cattery zelf geeft het niet meer preventief, na lang wikken en wegen. Ze komen daar ook niet buiten en schoenen moeten altijd uitgedaan worden bij de deur. Ze gaven aan dat veel andere fokkers ook gestopt zijn met preventief geven, als ze niet buiten komen.
Ik weet dat Rik het ook niet meer geeft. Maar zijn er mensen die het niet preventief geven waarbij ze wel buiten komen?
Zat nu te denken aan preventief geven in de zomer, als ze buiten komen, en dan niet in de winter. Dan krijgen ze het 4/12 maanden. Als ze dan toch te ziek worden, opnieuw overwegen. Wij zitten zelf wel regelmatig in de tuin in de zomer en grote kans dat ze er wel bij willen zijn..