Voedings- en supplementen advies spieren/allergie

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5568
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Voedings- en supplementen advies spieren/allergie

Bericht door Anne »

EmmaH90 schreef: Zit zo te twijfelen, vooral omdat ze nu echt prachtige waardes heeft, maar ik wel rekening moet houden dat ze nu allergie gevoelig is, vrij zwak gestel heeft en waarschijnlijk later heus nog wel wat problemen gaat krijgen daardoor. Ik wil dan een goede basis aan voer geven en begrijp dat Smilla dat voor haar niet is.
Je zou haar een weerstandsverhoger kunnen geven, mocht je je zorgen maken over haar zwak gestel.
Een weerstandverhoger zou ook goed zijn voor haar allergie.
Hoe een betere darmweerstand, hoe minder kans op een allergie.
Je zou enchinaforce van dr A Vogel kunnen proberen.
heeft Prim in het verleden allergieklachten gehad?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
EmmaH90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 nov 2016 19:58

Re: Voedings- en supplementen advies spieren/allergie

Bericht door EmmaH90 »

Nee in het verleden leek Prim altijd de sterkste van de twee. Ze heeft ook een prachtige vacht, geen jeuk, mond en snoet alles gewoon normaal. En dr kippenpootje geneest netjes. Plast netjes, poept weer normaal. Alleen voert er soms blijkbaar toch iets van binnen oorlog, anders heb je niet zulke waardes. Het enige waarin ze het uit is spierpijn. Ik denk nog wel even te wachten met supplementen, eerst heel langzaam ander voer en dan vind ik inderdaad een spiersupplement of weerstand opbouwer wel een goed plan.

Ik ga in ieder geval vragen of ze volgende week ook haar bloed/blaas willen prikken, ze krijgt nu voor de foto steeds een licht roesje omdat ze helemaal verstijft en ze de knie er dan niet goed op krijgen. Werkt maar iets van 20 minuten, maar ontspant ze net iets meer. Ben ik ook weer gerustgesteld als haar waardes goed zijn. We zouden eigenlijk elke maand 1x doen, maar vinden ze vast niet erg om even te checken. Wat een zorgen om zo'n beestje, en zij ligt lekker vogeltjes te kijken in haar bench.
Plaats reactie